Ga naar inhoud


TX-L37G15E Scart vraag


MySat

Aanbevolen berichten

De geweldige panasonic TX-L37G15E is door de familie aangeschaft en ze zijn super tevreden. Ik echter iets minder......

 

Het moeilijkste van deze televisie is het overschakelen naar AV1 en AV2 (scart aansluiting), daar deze niet beschikbaar zijn in het AV-Menu, indien ik de AV knop bedien (wel HDMI, Mediaplayer en TV).

 

TV voorzien van nieuwste firmware. Tussen de TV en een DM500 zit een "scart kabel". Iemand enig idee wat er aan de hand is ? Het lezen van de manuals heeft tot op heden niks opgeleverd.

 

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken ? (ik heb nog nooit zo'n moeilijke AV-selector gezien zeg ! Tjonge Jonge ......)

 

P.S Zou mooi zijn indien er een CCcam oplossing was voor de interne SAT-tuner maar daar gaat dit onderwerp niet over (pm-en mag wel BTW)

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het goed is ,gaat het in de meeste gevallen van zelf ,als je de satontvanger

aan zet ,als dat niet zo is ,dat zou ook aan de scart kabel kunnen liggen.

je moet wel de scart steker in de tv uit gang van de satontvanger doen,

anders schakelt hij ook niet automatisch

 

Hier in de bijlage staat precies het moet

 

 

 

 

post-33015-1318261728,6446_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de scart ingangen niet ziet dan wil dit zeggen dat ze zijn uitgeschakeld , doe het volgende menu > instellingen > tv instellingen > labels voor ingangen > en dan zie je ze allemaal , vermoedelijk staan scart 1 en 2 op overslaan , hier moet je dus met de knop links/rechts van je afstandsbediening een naam geven , dan afsluiten en ze staan weer netjes in je av menu

 

laat iets weten als het ok is ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom


Hier in de bijlage staat precies het moet



Kreeg ik maar zo'n mooi lijstje. Dat is dus het probleem. Op naar de volgende tip ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: katwezel
als je de scart ingangen niet ziet dan wil dit zeggen dat ze zijn uitgeschakeld , doe het volgende menu > instellingen > tv instellingen > labels voor ingangen > en dan zie je ze allemaal , vermoedelijk staan scart 1 en 2 op overslaan , hier moet je dus met de knop links/rechts van je afstandsbediening een naam geven , dan afsluiten en ze staan weer netjes in je av menu

laat iets weten als het ok is ?


Deze informatie heb ik zojuist geforward. Ik laat weten wat het resultaat is .. Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: katwezel
als je de scart ingangen niet ziet dan wil dit zeggen dat ze zijn uitgeschakeld , doe het volgende menu > instellingen > tv instellingen > labels voor ingangen > en dan zie je ze allemaal , vermoedelijk staan scart 1 en 2 op overslaan , hier moet je dus met de knop links/rechts van je afstandsbediening een naam geven , dan afsluiten en ze staan weer netjes in je av menu

laat iets weten als het ok is ?


Perfect !. Dit was de oplossing. Bedankt voor de Tip

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...