Ga naar inhoud


Hoe zijn de Bliksembeveiligingen bij jullie uitgevoerd???


Okk

Aanbevolen berichten

Ik kwam net volgende tegen "Bliksembeveiliging SZU 6-02 met F-aansluiting" hiermee schijnt beveilig je inslag via je coaxkabel, maar hoe zit het met de motorkabel? als bliksem inslaat dan gaat het toch via motarkaben, misschien vergezocht, hoe zijn de beveiligingen bij jullie uitgevoerd???

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


op

DIGITAL FERNSEHEN - Forum kun je een berichtenbundel van meer dan 800 berichten lezen over zin en onzin (mede in verband met aarding + bliksembeveiliging)

thread stamt al 2008

 

als je daar begint met lezen kan wellicht in de tussentijd dat je aan het lezen bent een Bliksem inslag treffen voordat je aan het laatste bericht toe bent

 

ongelooflijk veel technisch blabla en tegenstrijdige meningen

 

zelfs al slaat de bliksem in de buurt in, kan je hele installatie naar de verdommenis zijn, met of zonder die beveiliging. (zo is dat menigeen al overkomen, zoals mijn zus)

 

de potentiaalverschillen en pieken door emp zijn te hoog.

 

ciao

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mij gebeurd in 2007. Alle LNB's,switches,motor en Humax 5400 RIP. Verzekering heeft betaald, dus daarna kon ik eindelijk nieuwe en betere spullen kopen. Hoop dus dat het op termijn nog eens gebeurd. whistle Kan ik eindelijk eens zo'n mooie Dreambox DM8000 kopen !! :D

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wilhelm
Is mij gebeurd in 2007. Alle LNB's,switches,motor en Humax 5400 RIP. Verzekering heeft betaald, dus daarna kon ik eindelijk nieuwe en betere spullen kopen. Hoop dus dat het op termijn nog eens gebeurd. whistle Kan ik eindelijk eens zo'n mooie Dreambox DM8000 kopen !! :D


ja goed verzekerd...
maar dat is niet altijd evident gezien die kleine letters in polis voorwaarden wink

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...