Ga naar inhoud


drivers backup windows7


wlady

Aanbevolen berichten


Wat bedoel je met een drivers backup... Een backup van je harddisks of apparaat drivers...

 

Als je onderin je menu onderhoudscentrum intypt (met enter) komt er een nieuw scherm naar voren. Als je daar rechtsbovenin backup intypt (met enter) krijg je het kopje "backup van uw bestanden maken of terugzetten"

 

En ja dat kan "uiteraard" ook naar een externe harde schijf.

 

Of als dat makkelijker is: Configuratiescherm --> Systeem en beveiliging --> Back-up maken en terugzetten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe ja, hoewel windows 7 van huis uit bijna alle drivers zelf al heeft. Het ligt er ook aan hoe die backup in elkaar zit en aan je eigen handigheid. Vaak is het beter om even de laatste paar drivers bij de fabrikant te downloaden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he vroege vogel 5:54 wink

 

-een systeem backuppen heeft deels zin

-enkele bestanden uit windows backuppen heeft geen zin

-de originele stuurprogramma's, in het Engels driver of hardware driver, backuppen kan wel en is ook aan te raden, vooral als je windows7 opnieuw erop gaat installeren

 

bij windows worden middels automatische updates soms ook drivers en hun afhankelijkheden veranderd -> dus zou het kunnen dat die niet op een verse installatie loopt

daarom altijd de originele gebruiken ten tijde van aankoop en release van die drivers.

 

als voorbeeldje:

zo heb ik zelf een onboard netwerkkaart met drivers na herinstallatie en servicepack x nooit meer aan de praat gekregen. totdat ik uitging van xp zonder servicepack en alle originelen. (wel veel updates krijg je dan)

 

Maar,

Als er al een herstelpartitie op je PC of Laptop aanwezig is hoeft dat alles niet, daar die alles aan stuurprogramma's insluit.

 

ciao

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...