Ga naar inhoud


settop pakket en hd uitbreiding + zet erotiek aan PenthouseHD


docydoc

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds jaren het settopbox pakket en sinds een half jaartje de HD uitbreiding voor 5€/maand. Dit bevalt me goed.

Nu wou ik penthouse hd eens instellen op mijn dreambox en maar mijn beeld blijft zwart (gecodeerd).

Ik keek op de site van canaal digitaal bij "mijn canaaldigitaal" en bij mij staat erotiek uit. Ik heb online erotiek aangezet.

Mijn beeld blijft echter zwart.

Betekent dit nog een extra abonnement of is penthouse HD misschien niet inbegrepen in dit abonnement? Of misschien moet ik nog een uurtje geduld hebben alvorens mijn smartcard dit signaal opgepikt heeft.

 

 

mvg,

 

Docydoc

 

Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb al jaren het Top+HD pakket waarbij erotiek even zo lang al aan stond. Toen Penthouse HD erbij kwam bleef deze zwart. Na ongeveer alle instellingen te hebben geprobeerd en tig keer te hebben geheractiveerd heb ik uiteindelijk Canal Digitaal maar eens gebeld. Die vertelde mij dat ik erotiek alleen voor de SD kanalen aan had staan. Ik zeg, ik zie in Mijn Canal Digitaal geen optie op erotiek ook voor HD aan te zetten. Waarop de helpdesk medewerker vertelde dat die optie niet bestaat maar dat hij deze wel voor mij kon activeren. 2 uur later zag ik dat de ECM's netjes verwerkt werden (alhoewel het beeld nog steeds zwart was) en tussen 0:00 en 6:00 heb ik nu netjes beeld!

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaaldigitaal heeft al vaker aangegeven, dat Penthouse HD, alleen geactiveerd kan worden door contact op te nemen met de klantenservice.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even een aanvulling.

 

Dit antwoord kreeg ik enige tijd geleden van CanaalDigitaal.

 

Canaaldigitaal heeft onderzocht, waarom verschillende klanten toch geen Penthouse kunnen ontvangen.

 

Voor diegene die geen beeld meer hebben op Penthouse HD sinds vrijdag 17 december.

 

De enige mogelijkheid om weer beeld te krijgen is via de klantenservice.

Dit heeft te maken dat de rechten niet juist zijn weggeschreven door de ontvanger op de smartcard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste instantie had ik beeld vanaf dec niet meer, heractivatie hielp niet, toen las ik op een andere draad dat je ero eerst uit moest zetten en dan weer aan.

Ik heb een familie pakket, eredivisie live en HD.

Terwijl ik erotiek uit zette, verdween het beeld meteen op de HD zenders en ook eredivisie was zwart. in mijn canaldigitaal stond alleen nog maar het familie pakket, ik bellen naar de klantenservice, ze begrepen er niets van. Ze zagen wel dat ik voor de 3 pakketten betaalde. Na intern overleg bij CD en een 1/2 uur wachten aan de telefoon, werd alles weer aangezet. Inclusief penthouse HD.

Toch weer een raar verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn meer klanten, die hetzelfde melden.

Het uitzetten van het erotiek pakket zet ook je HD zenders op zwart.

 

Canaal digitaal tast in het duister, wat hiervan de oorzaak is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...