Ga naar inhoud


[6073] Kanalen niet op juiste volgorde


Jaap007

Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een oude ontvanger liggen een dsx 6073 maar als hij kanalen zoekt vind hij alle kanalen door elkaar heen.

Er staat nog oude software op deze ontvanger heb geen optie snel kanalen zoeken.Ik heb al geprobeerd hem te updaten via BVN en het kanaal Download CDS maar dat werkt niet.

Weet mischien iemand een oplossing om alle kanalen op de goede volgorde erin te krijgen.

M.V.G. Jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Jaap007,

 

Lang geleden voor mij, maar als het goed is heb je twee opties om de kanalen in te lezen. Wanneer je optie kanalen inlezen op CanalDigitaal volgorde of zoiets kiest, komen de kanalen wel op ( Nederlandse ) volgorde te staan. Bij gebruik van die andere optie is dat niet het gaval.

 

Ik weet zo niet meer op welke manier deze optie's in het menu worden weer gegeven, kan ook verschillen per gebruikte firmware volgens mij, gr.

 

Zilverter.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer dit maar even

 

Alle zenders verwijderen ,of enkele zenders laten zoeken

en dan als hij de eerste zenders heeft gevonden , de antenne kabel er uit te treken

en de ontvanger verder laten zoeken en dan alle zenders die er nog in staan handmatig verwijderen

 

en dan weer op nieuw proberen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bij mij nog wel eens wou helpen was de ontvanger op ned 1 te zetten, op standby, en dan aan en laten zoeken, ik weet niet waarom maar het werkte altijd wel.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...