Ga naar inhoud


BBC One en BBC Two uiterlijk in december via Digitenne van KPN


Gast DX'r

Aanbevolen berichten

KPN sluit contract met BBC

BBC Worldwide Channels en Koninklijke KPN NV hebben een overeenkomst gesloten waardoor de voor het Verenigd Koniknkrijk bedoelde publieke BBC-zenders bij KPN te zien zullen zijn. Tot op heden heeft de publieke omroep BBC de beschikbaarheid van haar zenders beperkt tot alleen de gevestigde kabelexploitanten; via satelliet zijn de zenders overigens ook te ontvangen dankzij ongecodeerde uitzending via de Astra2-positie; de BBC heeft zich altijd verzet tegen promotie hiervan. KPN zal BBC One en BBC Two uiterlijk in december toevoegen aan het Digitenne van KPN-aanbod. Wat dit voor de uitzending van BBC Entertainment via Digitenne van KPN betekent, wil een woordvoerster niet prijsgeven, evenmin op welke wijze frequentietechnisch BBC One en BBC Two zullen worden uitgezonden en of dit consequenties heeft voor de Digitenne-uitzending van andere kanalen, gezien het beperkte spectrum. Lees verder via Dutchmedia.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: matthew_be_wvl
BBC Entertainment zal wel verdwijnen. Met BBC One en Two heb je die niet echt meer nodig.
En zat Comedy Central er nu niet dubbel op met het verdwijnen van TMF of heb ik het verkeerd? Als dat het geval is, hebben ze onmiddellijk plaats voor die 2 BBC's.



"zucht" hoevaak moet dat verhaal van Comedy Central/TMF Nickelodeon nog uitgelegd worden?

MTV heeft haar kanalen anders ingedeeld. Het kanaal waar tot 1 janauri j.l. alleen TMF opzat wordt straks gedeeld door Kindernet en Comedy Central Het kanaal van Nickelodeon/Comedy Central wordt straks Nickelodeon/NickTeens. En TMF verdwijnt naar de digitale pakketten (waar je nu al TMF Dance,Pure en NL hebt)

Al deze kanelen zijn eigendom van MTV en die doet niks anders dan met wat programmaś en namen schuiven op hun kanalen.
En welk logo er in beeld staat doet er even niet toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk moet KPN nog wat in de bitrate snijden her en der..

 

en wat zenders ombouwen ( gezien de kanalen boven de 60 straks geen DVB-T meer mogen voeren )

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
"zucht" hoevaak moet dat verhaal van Comedy Central/TMF Nickelodeon nog uitgelegd worden?


Ex-cu-seer hoor! Ik ben geen Nederlander, dus hoe het precies zit met Digitenne weet ik niet. Je kon ook gewoon gezegd hebben: "Neen, Comedy Central zit er niet dubbel op."

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Origineel bericht van: Outta space
"zucht" hoevaak moet dat verhaal van Comedy Central/TMF Nickelodeon nog uitgelegd worden?


Ex-cu-seer hoor! Ik ben geen Nederlander, dus hoe het precies zit met Digitenne weet ik niet. Je kon ook gewoon gezegd hebben: "Neen, Comedy Central zit er niet dubbel op."


Maar dat is al veel vaker gezegd, ook op dit board, en is heel simpel te vinden door zoeken en lezen. Dat heeft naar mijn idee helemaal niks te maken met wel of geen Nederlander te zijn.

Ik weet ook niet precies uit mijn hoofd hoe het in Belgie zit, daarom reageer ik ook gewoon niet op zaken in Belgie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Littlesat
Een nog grotere vraag... wat gaat er voor weg? (of) gaan ze proppen?

Over ongeveer 2 a 3 weken worden wijzigingen in het TV aanbod gecommuniceerd (waaronder dus BBC1 & BBC2).
Als je goed zoekt op internet kom je wellicht al meer info tegen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DX'r
Origineel bericht van: Littlesat
Een nog grotere vraag... wat gaat er voor weg? (of) gaan ze proppen?

Over ongeveer 2 a 3 weken worden wijzigingen in het TV aanbod gecommuniceerd (waaronder dus BBC1 & BBC2).
Als je goed zoekt op internet kom je wellicht al meer info tegen :D

Enne, een link is niet mogelijk?

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ritselaar
In dat overzicht mis ik de beide voetbalkanalen...
Of gaan ze die gedurende de zomertijd gebruiken, om wat meer tijd te hebben om te schuiven met frequenties ?
Hoe zit het met dvb-h, hoor/lees je ook weinig meer over.
Frits de Laar

Die voetbalkanalen horen op een of andere manier niet bij Digitenne. KPN adverteert nu ook met 23 TV zenders wink Ga maar eens kijken bij KPN.
DVB-H whistlewhistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...