Ga naar inhoud


5.1 Receiver met wifi internet radio ontvanger


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Ter vervanging van mijn huidige 5.1 receiver ben ik op zoek naar een model waarmee ik ook internet radio kan ontvangen, via wifi.

 

Bij voorkeur geef ik niet teveel geld uit, 300-500 euro. Ik sluit het aan op een setje boxen die ik al heb, de Harman Kardon HKTS 7 set. (5x80W + 100W sub).

 

Nu gebruik ik de set voornamelijk voor films en PS3, maar ik wil er ook graag muziek mee kunnen afspelen. Ik zag dat er ook HD internet radio kanalen bestaan, zoals Kiss FM HD?

 

Welke zouden jullie aanraden? Indien mogelijk ook liever niet te groot, hoger dan 15cm past niet in mijn TV meubel, maar als het niet anders kan dan moet dat maar. Evt. wil ik in de toekomst ook nog 2 grote speakers voor stereo aansluiten als datmet de huidige speakers niet acceptabel blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat je huidige installatie staan en neem een Maximum internet tuner, heeft wifi aan boord, een coaxiale en 2 analoge uitgangen.

Naast Internet-radio, is er ook nog een FM en een DAB ontvangst kring. En je kunt natuurlijk ook streamen, om muziek van je PC of server te laten horen. Voldoet hier prima!

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een suggestie, die hier voldoet, ik ken jouw situatie niet, en 7 jaar is tegenwoordig, met de omloopsnelheid van apparatuur, al een kleine eeuwigheid, :D, succes met je verdere zoektocht.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bigfoot, de onkyo heeft dat internet radio, enkel met kabel, ik zou toch opteren voor een netwerk kabeltje hoor.

 

onkyo koop je heel goedkoop op duitse shops. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn in de door jou gezochte prijsklasse een paar apparaten beschikbaar.

 

Pioneer VSX-920

Pioneer VSX-1020

Pioneer VSX-1025

 

Iets duurder (zo rond de € 599,00)

Teac CR-H500NT

Onkyo TX-NR708

 

Suc6 !!

 

 

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...