Ga naar inhoud


Panasonic TX-P42G20 optie 3D Comb


marcow

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik kan in het Menu Beeldinstellingen deze optie nergens vinden;

ik heb zowel in de THX -Normaal etc het menu gecheckt maar ik

krijg deze instelling niet te zien .

 

Misschien een domme vraag is deze optie wel van toepassing

voor de P42G20 ( staat nl wel in de handleiding vermeld) en

niet bedoeld voor de 3D uitvoering van de G20.

 

Mvg Hansvw

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: MAD MONK
Volgens mij heeft de G20 serie geen 3D.

Daarvoor moet je de GT of VT serie hebben.


Als je niet weet waar de topic starter het over heeft is het ook onzinnig om te antwoorden.... cry

Hij vraagt nl. om de 3D COMB FILTER instelling...... da's HEEL wat anders als 3D BEELD.... tired
Meer info daarover vindt je hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Comb_filter

Wat de vraag van de topic starter betreft:
Het 3D COMB filter kun je aan of uitzetten als je een PAL of NTSC uitzending bekijkt, dus geen HD en ook NIET als je via een HDMI ingang kijkt..... dus een kabel in de antenne ingang en in je -analoge- kabel aansluiting en dan vindt je via "MENU" > "BEELD" > 3D COMB filter (als 9e item).

De instelling is dus ook NIET zichtbaar als je kijkt via de SCART, Component, HDMI, RGB, S-video ingang of via de mediaplayer. Alleen met een analoog antennekabeltje zal deze optie verschijnen.

Het 3D COMB filter heeft nl. alleen maar veel zin bij PAL en NTSC uitzendingen....

Succes !!

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat er nog zinnige mensen zijn met een superieure kennis van zaken. Andere, mindere Goden kunnen beter van het forum blijven. toch?!

 

Er bestaat ook zoiets als, iets te snel reageren of niet goed gelezen hebben wat er staat. Maar om zoiets nu meteen met onzinnig te bestempelen ,lijkt me wat arrogant. Een forum is voor experts en leken. En de Experts zouden de leken een handje moeten helpen en niet meteen beledigend zijn als die is verkeerd begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...