Ga naar inhoud


Vraag Merlin music player


dutchbarnie

Aanbevolen berichten

Dag . Ik heb problemen met het samenstellen van een playlist in deze speler. Wil hem editten op de PC maar kan de playlist ook niet vinden. Welke extensie heeft de playlist? Hoe deze vanuit de speler op te slaan? Is er een editor voor op de PC om van daaruit een playlist te maken?

Greetz dutchbarnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of Merlin een playlist gebruikt. Ik heb hem wel eens geprobeerd maar ik vond Merlin niet zo gebruiksvriendelijk.

De mediaplayer is een stuk beter en die gebruikt in ieder geval een playlist(en). Ik "edit" de playlist daarmee overigens altijd op de VU+ en niet op de PC. Het is ook mogelijk om dat op de PC te doen. De current playlist is /etc/enigma2/playlist.e2pls en de bewaarde staan in /etc/enigma2/playlist

 

De VU+ heeft echter nog wel een probleem met het afspelen van muziek-files. Ik kan alleen muziek-files achter elkaar laten afspelen met OpenPLi-beta-vuduo-20101029. Nieuwere versies spelen muziek niet achter elkaar af. Hopelijk wordt dat nog een keer opgelost.

VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...