Ga naar inhoud


kortsluiting in scart kabel?


Gast sluitingkje

Aanbevolen berichten

Gast sluitingkje

hallo

ik heb een vreemd probleem.

ik had op een beeldbuis tv een radio dvd speler (microsetje) aangesloten.

na een tijdje hield hij ermee op,alleen nog de verlichting van de radio doet het nog.

na een nieuwe gekocht te hebben en deze op de zelfde tv met dezelfde scartkabel aangesloten te hebben, hield deze er na twee minuten weer mee op met dezelfde symptomen als de vorige.

wat kan de oorzaak zijn? http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/crazy.gif

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welkom, je zou eens kunnen kijken, of het wel blijft werken, wanneer je pen 8, 12 of 16 onderbreekt.

 

Vroeger stond er bij sommige tv's 12 volt op pen 12.

 

googel even op scart connector bij wikipedia voor de aansluitingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, koop dan als alternatief 2 scart adaptors van scart naar tulp (cinch) en zet daartussen tulp-tulp kabeltjes.

 

Wel opletten, je hebt een scart-uit en een scart-in adapter nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sluitingkje
zou ik graag willen proberen maar ik durf er niet nog een setje aan te wagen....
de andere twee zijn overleden...


Er bestaat toch zoiets als garantie? Als dat ding na een paar minuten er mee stopt dan lekker terug gaan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan helaas die foto niet zien omdat er een spatie ontbreekt.

zou wat meer aan de foto hebben aangezien ik dan kan zien wat er eventueel fout zou kunnen zitten.

 

zou je de link naar de foto er nogmaals op kunnen zetten?

 

wavefield t55 4x single lnb

philips 7141 op plasma 37"

geluid via pm7001 op B&W 630i

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...