Ga naar inhoud


Norkring hervat besprekingen!


TokeMUp

Aanbevolen berichten

Norkring België hervat besprekingen met potentiële partners

 

(Brussel – 3/2/2011)

 

Norkring België is verheugd te kunnen aankondigen dat zijn uitzendinfrastructuur volledig operationeel en in gebruik is sinds oktober 2010. Norkring België tekende reeds een samenwerkingsovereenkomst met Telenet NV met betrekking tot de distributie van tv-programma’s over digitale ether.

 

Mid 2010 werden de gesprekken in het kader van de selectieprocedure opgeschort om de technische integratie met bestaande klanten uit te werken .

 

De doelstelling van Norkring België blijft om zijn platform voor extra spelers open te stellen. Norkring België hervat daarom de besprekingen met alle potentiële partners.

 

Norkring België nodigt alle belanghebbende partijen uit om een mogelijke samenwerking te bespreken met betrekking tot de DVB-T, DVB-H-of DAB-diensten.

 

bron: Norkring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel dat Norkring gedoe, één louche zaak.

Welk bedrijf start er nu apparatuur op om er nadien niks op uit te zenden.

Het boeltje draait daar nu al dik 2 maand, wel erg lang voor test uitzendingen.

Ik vraag me ook af wanneer ze daar gaan starten met private radio stations.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ligt dat niet aan Norkring, zij zenden uit wat hun partners aanbieden. zij staan in voor de technische parameters en de infrastructuur, de VRT en Telenet voor de inhoud.

ik vraag mij trouwens af hoe ze het gaan klaarspelen om al die zenders door te geven op een QAM-16 kanaal, het zal maar triestige kwaliteit zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

wat mij betreft heeft telenet de norkrong aan het lijntje gehouden

 

het feit dat telenet zijn shake (internet+telefonie) afschaft op het tijdstip dat de norkring de besprekingen hervat is veelzeggend

 

telenet wil de mensen binden dmv de HD-digicorder die je bovendien niet kunt kopen maar enkel huren, en de meesten ddoen dit via een shake

 

hopelijk spreekt mobistar op het dvb-t verhaal en komen ze op de proppen met een alternatief (10 tot 15 zenders voor een schappelijke prijs)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de HD digicorder zal voorlopig niet verkocht worden enkel huur

er zijn ook geen aanwijzingen dat dit in de toekomst gaat gebeuren

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...