Ga naar inhoud


Hoe Dreambox als virtuele tuner onder windows?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik ben op zoek naar een mediacenter oplossing voor windows die gebruik kan maken van de tuners van een DM8000.

 

Ik wil graag in een ruimte waar geen satelliet kabel aanwezig is, toch een beetje kunnen zappen.

 

Eén optie heb ik al gezien en geprobeerd, maar mischien weet iemand iets beters.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken het programma zelf niet, maar Skyview van marfi zou met enigma2 ontvangers moeten werken.

 

Origineel bericht van: marfi
This version of SkyView is designed for communication with VU+duo tuner (and maybe other with Enigma2 and WebInterface plugin) - after start SkyView, you can press Ctrl-V, set IP address of your box and watch TV from box like as with VLC.

 

edit:

- start SkyView "as administrator" (first time) or manually register filter VUHTTPSource.ax

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zou ook aan DVBLink for Dreambox van DVBLogic denken. Ik weet niet zeker of ik deze link mag plaatsen omdat DVBLink een commercieel product is. Maar je kunt het 20 gratis proberen.

 

Hier vindt je meer info: Linkje (eerste resultaat)

 

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...