Ga naar inhoud


Wat is een goede soundbar ?


renzie

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een goede (betaalbare) soundbar voor onder de samsung plasma tv. ik heb hem nu aangesloten op de Bose 321 systeem, maar ik wil eigenlijk een soundbar die gelijk aan gaat met de samsung tv. een draadloze subwoofer is geen must.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: EmQu
Of de Samsung HW-C450 2.1 soundbar

Heb ik zelf en ben er zeer tevreden over.
Draadloze woofer, dus geen gekloot met kabels trekken.
Mooi vol geluid.

Dat wordt inmiddels inderdaad 'hot', 2.1 ipv 5.1 of hoger. Men wil geen draden meer en tegenwoordig is een 2.1 set ook supergoed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Merkedesch
Origineel bericht van: EmQu
Of de Samsung HW-C450 2.1 soundbar



Ik heb lang lopen wikken en wegen wat ik nu eens zou aanschaffen in mijn nieuwe woning..Ik had de beschikking over een pracht set luidsprekers en een 5.1 versterker.

Na aanschaf van mijn 50"Plasma heb ik toch besloten om te gaan voor een soundbar.Mijn 1e vraag was eigenlijk ook waar moet die aan voldoen???

Ik bezit een PopcornHour en een Dreambox800 die hebben beide een optische uitgang...

Maar weinig soundbars beschikken over een extra optische ingang(en)..want de meeste hebben een dvd of blueray erin zitten.

De Samsung HW-C450 is een soundbar zonder de nodige poespas maar beschikt wel standaard over 2 optische ingangen en 1 analoge voor b.v je Ipod of iets anders..??

Hij geeft voor de 209,00 die ik er voor heb betaald(na goed zoeken)een voortreffelijk geluid ook het "virtuele" dolby Digital 5.1 komt aardig in de richting van een goed gevulde bioscoop...(standaard zit er 1 optische kabel bij geleverd)

Al met al heb ik echt veel plezier van deze soundbar..

En 1 groot voordeel is ook dat je met de AB van de soundbar ook je Samsung tv kunt bedienen.

Maar weinig winkels hebben de "goedkopere" soundbars op voorraad de meesten hebben ze allemaal vanaf zo'n 800,00 hangen..

Maar "wij zijn toch niet gek" hebben ze vaak wel in de showroom hangen..

Succes,

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Draadloos is geen "must" maar Sonos heeft een hééle mooie, staat ook op mijn verlanglijst!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou sonos nemen. Heb je gelijk internet radio. Je kunt ab van de tv programmeren voor de sonos.

Tevens kun je het uitbreiden naar andere ruimtes.

 

Succes.

 

Gr topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...