Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] cam blijft 'initializing'


Gast j.gunnik

Aanbevolen berichten

Mijn aston dual 1.07 cam gaf onlangs 'geen of gedecodeerde uitzending'.Na wat googelen besloten om de cam te updaten van 2.17, via de sat met mijn Topfield 5010pvr, naar een nieuwere versie. Helaas helaas..ook na uren bleef hij 'initialiseren'.

Nu herkent geen van mijn ontvangers de cam meer.

Via mijn laptop met het programma altair de versie 2.17 ,2.18,2.23 geladen naar de topfield en zo naar de cam maar hij blijft maar in de 'initialising' modus staan.

Betaat er een manier om de cam weer in de fabrieksinstelling m te krijgen? Of is er software waarmee ik de cam rechtstreeks met mijn laptop kan bewerken?

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kennelijk is er een defect opgetreden, en als gevolg daarvan kan je hem kennelijk ook niet meer met succes van nieuwe software voorzien.

 

In geval van een garantie klacht kan je hem terug brengen naar je handelaar, welke hem waarschijnlijk ook terug stuurt naar de importeur.

 

Je kan hem zelf naar de importeur terug sturen, of zoals hierboven gesteld rechtstreeks kontakt opnemen met de fabrikant.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: j.gunnik
Mijn aston dual 1.07 cam gaf onlangs 'geen of gedecodeerde uitzending'.Na wat googelen besloten om de cam te updaten van 2.17, via de sat met mijn Topfield 5010pvr, naar een nieuwere versie. Helaas helaas..ook na uren bleef hij 'initialiseren'.
Nu herkent geen van mijn ontvangers de cam meer.
Via mijn laptop met het programma altair de versie 2.17 ,2.18,2.23 geladen naar de topfield en zo naar de cam maar hij blijft maar in de 'initialising' modus staan.
Betaat er een manier om de cam weer in de fabrieksinstelling m te krijgen? Of is er software waarmee ik de cam rechtstreeks met mijn laptop kan bewerken?

gr.


Als je met google zoekt op PCMCIA Pinouts connector 8/16 bit vind je wellicht de pin beschrijving.

Ik heb 56 Pdf +- 30MB, kan het met yousendit als RAR hier plaat-
sen, kan je het binnen halen en kijken wat er voor je bijzit.

Als het goed is kan je dan de voeding erop zetten, en kijken waar de reset pin zit, en een harde reset geven, zonder dat die in een app zit.
Let wel op dat evt zwevende pinnen ongedefinieerde toestand kunnen aannemen, wat niet altijd goed uitkomt.
Het beste kan je iets maken met een oude PCMCIA conn, bijv uit een oude laptop.


PS [ASTON DUAL] Veelvuldig initialiseren Aston Cam
door Paullo

Zoek is hierop.: PCMCIA Card Debugger/Exerciser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...