Ga naar inhoud


premier league darts


blitzteam

Aanbevolen berichten


helaas is het alleen live te volgen op sky uk sport 1 en sky uk sport 1 hd dat zijn geen fta zenders dus ik weet niet of jij die kan ontvangen

sport1 en sport1 hd germany zend het ook uit maar die starten pas om 21:30 dus dat is niet live deze zenders zijn wel fta,rtl7 zend het morgen uit in een samenvatting en sport1 nl zend helemaal geen darts meer uit

live word het dus alleen uitgezonden door sky uk

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Was gewoon te zien op duitse Sport1 astra 1 weliswaar niet helemaal maar vanaf 21:30 live zo stond het aangekondigd kon je het zien.Daarvoor was het op sport1+ van 20:00 tot 21:30 wat helaas niet fta is op astra3.


dat zei ik toch al dus dat was toch al duidelijk.....dat het na half 10 live was wist ik niet maar goed dan heb je al 90 minuten gemist dus niet de beste optie maar mocht je sky uk niet kunnen ontvangen dan was dat de beste optie inderdaad

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...