Ga naar inhoud


Andere DVB-C dan Sundtek MediaTV Pro USB


pepper

Aanbevolen berichten

Heb net gekeken bij een duitse shop, maar de Sundtek MediaTV Pro USB blijkt uitverkocht en staat in backorder.

 

Is er misschien een andere DVB-C usb stick welke getest is en gewoon in nederland te koop is.

Zie door de bomen het bos niet meer.

De Sundtek MediaTV Pro USB was zeker dat deze het goed doet, maar andere wordt wel over gesproken maar kan ik geen wijs uit.

Moet draaien onder open Pli 2.x

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Origineel bericht van: pepper
Heb net gekeken bij een duitse shop, maar de Sundtek MediaTV Pro USB blijkt uitverkocht en staat in backorder.

Is er misschien een andere DVB-C usb stick welke getest is en gewoon in nederland te koop is.
Zie door de bomen het bos niet meer.
De Sundtek MediaTV Pro USB was zeker dat deze het goed doet, maar andere wordt wel over gesproken maar kan ik geen wijs uit.
Moet draaien onder open Pli 2.x

Deze is inderdaad nog steeds uitverkocht,maar is de goedkopere Sundtek MediaTV Digital Home (DVB-CT) geen alternatief,of gaat die niet werken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nog nieuws op dit vlak? Ik heb deze ook even doorgenomen, maar nog geen goed en goedkoop alternatief kunnen vinden.

Zou ideaal zijn bij voor Caiway waar de meeste veel HD zenders zonder codering wordt uitgezonden.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Voor zover ik weet zijn er voor E2 alleen maar Sundtek drivers beschikbaar.

 

Klopt niet helemaal, Blackhole ondersteund de volgende sticks (zijn wel gesloten drivers):

PCTV 290e

Anysee e30 Plus

 

Inmiddels heeft Terratec wel wat goedkopere DVB-C sticks op de markt gebracht, de H7 stick is al onder de €40,00 verkrijgbaar en wordt door Linux ondersteund. Deze gebruikt de EM28xx chipset die door Blackhole wel wordt ondersteund maar deze stick is nog niet getest in het forum. Misschien dat iemand van het Pli team de Linux drivers ook wilt testen.

 

Ikzelf heb met Terratec Hybrid XS , die ook de EM28xx chipset gebruikt, goede ervaringen icm Blackhole (DVB-T). De performance is hetzelfde als met de internetuners en de gevoeligheid is top. Nooit hangers of tuning problemen en dat vanaf het begin dat ik de Duo heb. Ik heb 4 tuners op mijn Vu+ Duo.

aangepast door Dutchsat

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...