Ga naar inhoud


[RE-9000HD] WD Caviar Green 3TB, IntelliPower, 64MB, SATA2


David1980

Aanbevolen berichten


Echte harde instructies omtrent de grootte van de te gebruiken interne HDD ben ikzelf nog nooit tegengekomen maar ik kan me herinneren dat ergens iets over een maximum van 2Gb is geschreven.

Misschien moet je deze vraag aan Rebox stellen.

 

Overigens lijkt me een 3Tb HDD wat overdreven, ik gebruik een 640Gb HDD, heb daar al tig HD opnames opstaan en krijg deze van mijn leven nooit vol.

Maar misschien wil je elke dag 24 uur opnemen, ja dan gaat het wel hard.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

David,

 

indien je zou overwegen om deze schijf te steken, kan het zijn dat er problemen optreden.

 

Origineel bericht van: Rebox website

Vraag nr. #390

RE-9000 harde schijf grootte

Laatste Update : 2010/03/26

Rating :

 

Toevoegen aan uw favorieten

Print deze pagina

 

 

Vraag / Probleemstelling

 

Hallo, Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe ontvanger omdat de oude niet meer overweg kan met HD en de nieuwe MPEG4 codering. Nu lijkt de Rebox 9000HD erg goed uit verschillende tests te komen, maar het wordt me nergens duidelijk hoe dat nou zit met die harde schijf. In de beschrijving van alle aanbieders staat opnemen en timeshifting op interne harde schijf, maar soms moet ik voor een harde schijf bijbetalen, soms staat er PVR ready, soms wordt verder nergens over gesproken. Zit er nou een hdd in het apparaat of niet? En hoe groot is die dan? Met Vriendelijke Groet, Emiel Schreur

 

Antwoord / Oplossing

 

 

 

De meeste die wij uitleveren zijn PVR Ready, dus zonder harde schijf. In veel gevallen bouwt de groothandel of dealer de harde schijf in. Het enige dat echt belangrijk is, is het merk. Wij adviseren alleen de Western Digital GreenPower (Caviar Green) of eventueel de Seagate Piepline serie.

 

Groottes varieren van 320GB, 500GB, 640GB, 750GB, 1TB en tot 4TB moet geen probleem zijn.

 

 

 

Directe link naar deze vraag

 

http://www.rebox.tv/help/?f=390

 

Labels

 

 

RE-9000 harde schijf grootte

 

 

op hun site staat/stond dat tot 4TB geen probleem is; helaas heb ik zelf rariteiten vastgesteld in combinatie met TVV/CDS smart cards in interne readers. Geen idee of het zonder deze schijf wel correct werkt; ik neem frequent op, dus ik heb niet echt zin er ze zo maar uit te pleuren...

Rebox steekt het probleem op 'een te grote HD'; nietwaar mr. Hof?! 2TB lijkt me alsnog kleiner dan de hierboven vermelde limiet van 4TB; maar soit, als domme kl**t heb je tegen dergelijke firma niet veel te vertellen, ook al maak je hen duidelijk dat ze zelf zeggen dat de RE-9000HD tot 4TB ondersteunt...

 

 

Dus, indien er problemen optreden: disk in een stroomgevoede enclosure steken en via USB aansluiten lijkt me.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist die 1TB-schijf die er in zat vervangen door een WD 500GB, en die 1TB-schijf in een usb/eSATA-adapter gezet.

Kan die op Rebox USB aansluiten, maar heb hem via het netwerk aan mijn PC hangen.

De ts-files kan ik dan veel gemakkelijker op mijn PC bewerken en op DVD5 of DVD9 branden. Los van de Rebox dus.

M.a.w.; mogelijke problemen met grote schijven omzeild.

Werkt prima!

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...