Ga naar inhoud


[RE-9000HD] opgenomen films beheren


Gast rikkert

Aanbevolen berichten

Ben hier echt niet in thuis maar waarschijnlijk zitten hier bollebosen die hier wel hun weg in weten.

Op mijn hhd schijf van mijn rebox en externe hardeschijf staan flink wat film.Maar met de oproepbare indeling van de box zelf vind ik dit niet echt overzichtelijk en zoek vriendelijk gebruikssysteem.

Welke filmbeheer gebruiken jullie hiervoor?en kan dit rechtstreeks op tv gelezen worden.

Zou graag een echt overzichtelijk beheer willen met als mogelijkheid een trailer te voorzien.

en een echte numerieke of alfabetische opvolging

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat-ie denk ik bedoelt is een vorm van 'script' draaien, waarbij de titel meegelinkt wordt naar IMDB en via apple-trailers een trailertje erbij komt. Zodat ie naast de titel ook info ziet.

 

Een beetje zoals een Dreambox met Open-PLi...

 

Newsflash... Een ReBOX is (helaas) geen DreamBOX. En zul je het moeten doen met een 'stugge' PVR dat voor basis thuisgebruik prima functioneert, maar zodra je wil hobby'en de ReBOX je in de steek laat.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan in principe alles met zo'n box.

Rebox voorziet alleen niet in deze mogelijkheden.

 

Je kan eens een mail sturen met je wensen naar Rebox in Haarlem, misschien nemen ze het mee in een van de volgende updates.

 

Er wordt door Rebox hier ook meegelezen.

Afhankelijk van hoe dit onderwerp hier "leeft" zal het enige prioriteit krijgen bij de software ontwikkelaars.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snak ook naar plug-in support in de 8000. Al sinds het begin van m'n aanschaf.

 

Zodat je er via bijv. een web-browser makkelijker naar toe kan, met een beter overzicht. En op de box meer info over datgene dat je hebt opgenomen, aangezien deze toch ook op het internet staat aangesloten.

 

 

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aan het beheer van opgenomen programma's is inderdaad niet veel aandacht besteed. Je kan een beetje met bestanden schuiven, maar het is niet allemaal erg gebruiksvriendelijk.

 

Alleen al het feit, dat je voor afspelen in het opslag manager menu niet als eerste default meteen de bestandslijst voor hebt staan.

Naam of type sortering van de opgenomen programma's geeft dezelfde lijst. Type programma wordt kennelijk niet ondersteund.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

antwoord rebox :

Een plugin mogelijkheid voor de Rebox RE9000HDPVR gaat er niet komen is er besloten.

 

Als u toch van deze optie gebruik wilt maken zou u kunnen kijken naar ons nieuwste model de Rebox RE8500HDPVR, deze heeft als enigste model wel de plugin mogelijkheid.

 

Omdat er een zwaardere processor in deze box zit is er veel meer mogelijk met plugins zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij staat voor dat er voor de Octagon boxen aan een plug in gewerkt wordt, waarbij de opnames naar mappen verplaatst worden.

 

Geen idee wat de laatste status is, ik vermoed dat je hiervoor wel op hun supportforum terecht kan.

 

Nadeel: je moet je rebox omtoveren naar een Octagon om plugins te kunnen lopen; en hierdoor verlies je je garantie...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre
Mij staat voor dat er voor de Octagon boxen aan een plug in gewerkt wordt, waarbij de opnames naar mappen verplaatst worden.

Maar dat kan nu bij de re-9000 zonder plug-in toch ook al?
Je moet het natuurlijk wel met de hand doen.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...