Ga naar inhoud


geluid discovery HD en nieuwe image


dutchbarnie

Aanbevolen berichten

Dag. Kan ik ongestraft met images spelen, installeren via USB, zonder dat de directorie waarin mijn opgenomen films zijn opgeslagen te wissen (misschien domme vraag, maar toch).

En elke keer weer via online een cammetje er in zetten?

 

Dan heb ik sinds een paar dagen geen geluid meer op Discovery HDShowcase. Wel heb ik mijn box online geupdate en daar staat nu alleen nog Enigma zonder uitvoering. Stond eerst PLI head.

Is dat de oorzaak?

 

Is er een goede mediaspeler voor PLI (eventueel lokaal te installeren via USB) of een andere image met een betere speler. Ik stream veel music van mijn Synology server via de VU naar mijn muziek set en loop vaak tegen de beperkingen aan van Merlin Mediaspeler. Ook de Mediaspeler (ik dacht van Dr. Best) krijg ik geen playlist in geladen.

 

Gr, dutchbarnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo te zien dutchbarnie, drie thema's

alle enigma2 mappen die per /hdd aanwezig zijn of per symbolic link /media/hdd bestaan zouden bij wissel van je firmware op VU+ moeten blijven

1

mits de hdd herkenning vooraf en naderhand goed werkt

(driver issue mbt compatibele hdd merken en types)

2

audio knop op afstandbediening Eventueel een downmix kiezen als je niet zeker bent dat de TV of av-receiver het audio kan verwerken.

3

de mediaplayer is basic en er zijn er vele als addon of plugin....> maar afhankelijk van de doelstelling is het testen

voor muziek neem ik merlin music player > in een worrd: perfect

 

ciao

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Ga ik proberen

 

2. Bij audio staat downmix uit. Ik heb hem wel aangezet, anders geluidspoor gekozen, helaas geen resultaat.

 

3. Tonskidutch, dank voor het antwoord. Met Merlin music speler worden niet alle MP3 afgespeeld en soms begint een volgend nummer ergens in de MP3 af te spelen. Als ik per ongeluk tijdens het invoeren op " ok" druk ipv menu dan verdwijnt de huidige speellijst en kan ik weer overnieuw beginnen, jammer want de speler is wel goed.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dutchbarnie
Met Merlin music speler worden niet alle MP3 afgespeeld en soms begint een volgend nummer ergens in de MP3 af te spelen. Als ik per ongeluk tijdens het invoeren op " ok" druk ipv menu dan verdwijnt de huidige speellijst en kan ik weer overnieuw beginnen, jammer want de speler is wel goed.
Die MerlinSpeler heeft één heel groot probleem: hij vervangt de servicemp3 door een eigen versie, en bij de-installatie wordt niet de oude teruggezet. Het lijkt erop, dat vele problemen (met de "gewone" mediaplayer") daaraan zijn te wijten. En wellicht ook problemen met zichzelf.

Dit is weer een typisch voorbeeld van hoe een plugin niet moet werken, hoe een verkeerd gebouwde plugin je systeem kan vergriepen. Net een schone flash uitgevoerd: daar ben ik dus vanaf.
En sinds ik dit weet, komt Merlin er hier uiteraard niet meer in. Dit maakt me gelijk achterdochtig voor alles waar "Merlin" in voor komt: die houd ik nu dus alle buiten de deur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...