Ga naar inhoud


Weinig zender lijsten in Open Pli


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: ronaldsl
Ik heb er maar 2 in staan, Henk en Hans (geloof ik.....)


Klopt. Zou ook graag die van Satje07 in de download willen zien. En handig was vroeger bij de Pet123 settings dat je aan de naam al kon zien van welke datum de settings waren. Nu moet ik ze eerst downloaden en installeren, om te zien dat ze al wat 'belegen' zijn. :D

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wilhelm

Zou ook graag die van Satje07 in de download willen zien.


Dat is ook zeker mogelijk als Satje07 dat zelf ook wilt, hij hoeft hier enkel maar contact met mij via PM op te nemen (liefts via PLi forum). Dan moet hij wel genegen zijn de lijsten aan te leveren op een manier dat ze gelijk in het bouwproces mee kunnen (tar.gz).

Origineel bericht van: wilhelm

En handig was vroeger bij de Pet123 settings dat je aan de naam al kon zien van welke datum de settings waren. Nu moet ik ze eerst downloaden en installeren, om te zien dat ze al wat 'belegen' zijn. :D


De E2 lijsten hebben ook de datum in de naam, dit is noodzakelijk voor het bouwproces van E2. E1 lijsten niet, die worden overschreven maar die sterven toch langzaam steeds verder uit. En Pet123 maakt geen lijsten meer, dus helaas.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...