Ga naar inhoud


Slechte Thor k1 ontvangst in west Ireland


highlander53

Aanbevolen berichten

Ik wil op mijn Big bisat die ik wil kopen de satelliet Thor K1 de HD zenders ontvangen,die op verticaal te krijgen zijn in west Ireland in plaats Riverstown.

Ik zit/woon net op de grens van 44 de buitenste lijn, zoals ik gekeken heb op deze sat kaart,

zie hier http://www.telenorsbc.com/upload/new%20footprints/Thor%206%20K1%20EIRP%20IBC.png,

Wat is de beste LNB hiervoor of moet ik een andere schotelantenne kopen!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tonskidutch

Daar heb helemaal gelijk in ,dan zou hij beter een draaibare schotel kunnen hebben, maar dat is weer lastig met meerdere ontvangers.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg wel de 3 sport HD op 10747H kanalen.maar niet de 10778V,ligt het misschien aan de LNB kop!moet ik een andere type nemen!

Er zit nu een Titanium third edition 0.1dB op,type smart.

Als ik de T90 vanuit de rechter kant wat naar beneden draai dan hebt de Astra 23,5 niet meer op.

Verder zal ik nu even moeten wachten,het regent de komende dagen hier.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
Tonskidutch
Daar heb helemaal gelijk in ,dan zou hij beter een draaibare schotel kunnen hebben, maar dat is weer lastig met meerdere ontvangers.

Dat is zo met 2 ontvangers nu, maar is dan met de Visiosat Big- Bisat de ontvangst beter of slechter.!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lnb die je hebt gebruikt is prima, maar de satellieten die je nou kunt ontvangen met T90

zullen zeker niet slechter zijn op de Visiosat Big- Bisat

maar als je nou de Thor K1 neemt, dan heb toch minimaal een schotel nodig van 90 cm.

liefst nog groter, maar dan moet de lnb wel in de midden zitten ,daar is het signaal sterkst

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...