Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] defecte dm800hd-se


grolsch

Aanbevolen berichten


TS zegt niet waar hij deze se naar toegestuurd heeft.

Of naar dmm of naar zijn winkel waar hij hem gekocht heeft.

Dat maakt wel enig verschil...

 

Origineel bericht van: Gerard 76
Hoi,en hartelijk welkom op Sat4All smile

 

Tjonge jonge,net een 800se en nu al kapot. frown

Waarom heb je hem opgestuurd en niet naar de winkel terugebracht?

 

Ik denk wel dat je langste wachttijd erop zit hoor wink

Hele grote kans dat je hem binnen 7 dagen weer terug hebt.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in.

Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd

en niet dat ie hem had teruggebracht.

Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd.

In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas.

Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij wordt altijd aanbevolen om gelijk een ticket bij dmm aan te maken ipv terug sturen naar de winkel, eigenlijk, want dat kost gewoon extra tijd.

 

Origineel bericht van: Gerard 76
Daar heb je gelijk in.

Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd

en niet dat ie hem had teruggebracht.

Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd.

In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas.

Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Juist, en dat is het probleem. Volgens mij had je gewoon rechtstreeks een ticket moeten aanmaken bij dmm en hem daarna moeten opsturen. Werkt het snelst.

 

Origineel bericht van: daandevries
Ik heb hem via een doa/rma formulier gemeld bij de online winkel waar ik hem heb gekocht. Deze heeft hem verzonden naar dreammultimedia

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is de verkoper verantwoordelijk. Maar je wilt dat ding wel zo snel mogelijk gefixed terug hebben. En dan werkt een ticket bij dmm het snelst.

Of ik dat apparaat nu naar noord-nederland (in mijn geval) moet sturen per koerier of naar dmm in duitsland dan kies ik voor het laatste.

 

Origineel bericht van: Murdock
Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...