Jump to content


[DM800HD-SE] defecte dm800hd-se


grolsch

Recommended Posts


TS zegt niet waar hij deze se naar toegestuurd heeft.

Of naar dmm of naar zijn winkel waar hij hem gekocht heeft.

Dat maakt wel enig verschil...

 

Origineel bericht van: Gerard 76
Hoi,en hartelijk welkom op Sat4All smile

 

Tjonge jonge,net een 800se en nu al kapot. frown

Waarom heb je hem opgestuurd en niet naar de winkel terugebracht?

 

Ik denk wel dat je langste wachttijd erop zit hoor wink

Hele grote kans dat je hem binnen 7 dagen weer terug hebt.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link to comment
Share on other sites

Daar heb je gelijk in.

Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd

en niet dat ie hem had teruggebracht.

Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd.

In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas.

Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven.


 

Link to comment
Share on other sites

Mij wordt altijd aanbevolen om gelijk een ticket bij dmm aan te maken ipv terug sturen naar de winkel, eigenlijk, want dat kost gewoon extra tijd.

 

Origineel bericht van: Gerard 76
Daar heb je gelijk in.

Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd

en niet dat ie hem had teruggebracht.

Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd.

In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas.

Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link to comment
Share on other sites

 

Juist, en dat is het probleem. Volgens mij had je gewoon rechtstreeks een ticket moeten aanmaken bij dmm en hem daarna moeten opsturen. Werkt het snelst.

 

Origineel bericht van: daandevries
Ik heb hem via een doa/rma formulier gemeld bij de online winkel waar ik hem heb gekocht. Deze heeft hem verzonden naar dreammultimedia

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link to comment
Share on other sites

Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk is de verkoper verantwoordelijk. Maar je wilt dat ding wel zo snel mogelijk gefixed terug hebben. En dan werkt een ticket bij dmm het snelst.

Of ik dat apparaat nu naar noord-nederland (in mijn geval) moet sturen per koerier of naar dmm in duitsland dan kies ik voor het laatste.

 

Origineel bericht van: Murdock
Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.