Ga naar inhoud


wie kan mij (mijn ouders) helpen : ABDOER TWIST


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

mijn ouders hebben zonder mijn weten ( mad) een toestel online gekocht via een Belgische 2dehands site waar je ook nieuwe dingen kan kopen.

Een verkoper bood deze aan goede prijs aan. Na levering blijken de beloofde DVD's er niet bij te zitten, noch de handleiding.

Mijn ouders hebben wanhopige pogingen genomen om die persoon te vragen die dvd's te sturen. Hij weigert en zegt dat ze er wel in zitten, dus ja.

via de site komen we niet verder, en de politie zegt dat dit een hopeloos geval is.

 

nu is de vraag.

Wie kent iemand die ook zo'n toestel heeft en zou eventueel die dvd's willen kopiëren en opsturen(mits betaling uiteraard) of zet ze online dat we ze kunnen afhalen.

 

Gezien mijn ouders dit kochten gaat het niet om een illegale kopie wink

 

de Amerikaanse fabrikant geeft ook bestek dus echt een zeer slechte klantendienst...maar daar zitten mijn ouders er wel mee.

 

PM me maar als iemand mij kan helpen.

alvast bedankt.

post-43448-1318261831,9329_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je niet helpen aan de dvd, maar als je zoekt op youtube dan kom ik veel filmpjes tegen over de werking van het gevalletje.

Je kunt ze in eider geval daar even naar laten kijken om een indruk van het apparaat te geven !

 

DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade.

DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli

philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal bedankt.

 

 

we hebben al de handleiding, en een paar filmkes, maar die dvd's bestaan uit 4 delen, dus 4 stuks met pakken oefeningen..

 

we blijven zoeken wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel je ouders maar dat ze de miskoop van de maand gedaan hebben. Dat ding staat binnen een maand bij het groot vuil.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Lekker opbouwend allemaal weer.


ik ging net hetzelfde zeggen.

het is nu niet dat ze een "miskoop" doen dat ik ervoor hen niet kan helpen.

Heb al 2tal tips gekregen, maar de dvd's (dat 4pack is niet bestelbaar) enkel een speciale advanced dvd...

we zoeken verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit misschien het filmpje? De Belgische kijkers onder ons zullen het wel kennen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=u1IIP1WMzjE

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al die moeite voor dit apparaat het waard?

 

1 januari, het is bom vol in de sportschool en iedereen is met zijn goede voornemens serieus aan het trainen.

Sommige komen zelfs 4 keer in de week en het is in de rij staan voor een toestel.

14 januari komen ze nog een enkele keer want ze hadden immers voor de hele maand betaald.

21 januari hebben de meesten al verstek laten gaan omdat ze het toch te druk met andere zaken hebben.

1 februari, er zijn nog 3 die-hards overgebleven.

 

In de sportschool wordt je nog gemotiveerd door andere mensen en hebben ze echte sporttoestellen en dan nog houden de meesten het niet lang vol.

 

Thuis alleen op een hopeloos flutding is de lol helemaal snel over.

Het zou me niet verbazen als je ouders helemaal niet blij zijn als je alsnog met DVD's komt aan zetten.

Voelen ze zich weer 2 dagen verplicht terwijl ze al helemaal geen zin meer hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: SatMann
we hebben al de handleiding, en een paar filmkes, maar die dvd's bestaan uit 4 delen, dus 4 stuks met pakken oefeningen..

Is het geen optie om de dvd's bij de leverancier te vragen? Eventueel tegen betaling. Of... Misschien zijn ze wel ergens te downloaden....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...