Ga naar inhoud


[DM500S] Reciever configureren op ander Disecq configuratie


MySat

Aanbevolen berichten

Om mijn ouders een plezier te doen heb ik ze mijn oude 500 gegeven met de laatste Pli Open. Lijstje erin en configureren maar. 1 kleine uitdaging: Ik wil de box daar werkend neerzetten (op een DuoLNB van C+) zonder verder iets te veranderen, echter ik gebruik een multi-sat config met 6 lnb's waardoor ik altijd iets moet doen voordat ik hem hier loskoppel.

 

De configuratie werkt hier nu met 19/23 geconfigureerd (maar natuurlijk via mij 1:10 switch). Wat is de beste tip die iemand mij nu kan geven zodat ik zonder risico de 500 daar neer kan zetten zonder een herconfiguratie terplaatse.

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Simpelweg de DiSecq-config toch veranderen naar simpel A/B. Anders gaat het niet werken. Mocht het zo zijn dat toevallig de satellieten op de eerste en tweede ingang zitten bij jou thuis, dan hoef je wellicht niets te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...