Ga naar inhoud


Probleem bij de installatie van een Terratec Cinergy T USB XS


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Heb in 2006 een bovenvermelde USB stick aangeschaft voor DVB-T ontvangst op mijn laptop. Deze draaide prima onder Win XP , geen enkel probleem met de ontvangst ect...

Nu heb ik mijn harde schijf in de laptop moeten formatteren en heb ik terug Win XP (Pro NL met SP3) erop gezet.

De installatie (drivers) vanaf de meegeleverde CD rom en het programma Cinergy Digitaal 3 heb ik zonder problemen kunnen installeren.

Echter als ik nu Cinergy Digitaal 3 opstart krijg ik meteen een ActiveMovie Window te zien met de vermelding dat er een fout is opgetreden in het opstartbestand CinergyDVR.exe

M.a.w. het programma krijg ik niet meer aan de praat.

Zie ik iets over het hoofd bij het installeren of weet er iemand een oplossing ?

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dacht hieraan ook. Heb inderdaad de dvb-t stick aangesloten en dan de driver geinstalleerd vanaf de CD Rom.

Maar ik denk er juist aan , moet er geen nieuw pakket drivers eerst geinstalleerd worden na een volledige formattering ?

Zoals voor geluidskaart,grafische kaart,ect.... confused

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...