Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Ontvangen de rebox 9000 gebruikers nog wel kaart updates


David1980

Aanbevolen berichten

Ontvangen de rebox 9000 gebruikers nog wel kaart updates

De datum op me kaart, staat altijd, `bijna 2 maanden vooruit'.

En om de 2 a 3 dagen ging de datum weer naar voren.

 

Nu is al 16 dagen lang de datum van me kaart niet veranderd.

 

Dus ik vraag me af, ontvangen de rebox 9000 gebruikers nog wel kaart updates?

 

Misschien dat andere Rebox-9000 gebruikers eens kunnen kijken, of het bij hun wel goed gaat.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij mij staat de kaart op dit moment op 2011.04.16

 

CanaalDigitaal is de laatste tijd bezig geweest met onderhoud, en daardoor is er een (tijdelijke) verandering van het updaten van de kaart.

 

Rond 17 februari, na nachtelijk onderhoud, moest ik de kaart opnieuw activeren, waarna een fout in de rechten van deze kaart gecorrigeerd was, en alles weer werkte naar behoren.

De kaart heeft toen met de 2e datum nog meerdere dagen op 17.02 gestaan, maar gaf toch beeld alhoewel die datum al gepasserd was.

 

Tot zover ik het kan beoordelen, zijn er op dit moment geen problemen met de kaartlezer van mijn 8000 en Canaaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan altijd via Mijn Canaaldigitaal een activatie aanvragen, en kijken wat er met de datum gebeurt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay.

De datums die ik nu kan zien staan nu beide op 30 april 2011

Ik heb eerst even de laatste software er weer op gezet, en de fabriekinstellingen terug gezet, want me Rebox begon een beetje raar te doen de laatste tijd. [Niets bijzonders, Windows moet je ook wel eens opnieuw installeren, als het een beetje in de soep gaat lopen]

Daarna een heractivatie aan gevraagd.

Op een gegeven moment stond wel het managment op 30 april, maar waar CD bij staan veranderde niet.

Toen even een CD module er in gestopt, en even later stonden beide datums op 30 april 2011

 

Afwachten maar wat de toekomst gaat brengen.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...