Ga naar inhoud


[7141 HD] USB aansluiting, hardeschijf?


Gast crazypat261

Aanbevolen berichten

Gast crazypat261

De vrag is duidelijk denk ik. De 7141 komt binnenkort bij me binnen, canal digitaal verlengt. Is het mogelijk om via de usb een hardeschijf aan te sluiten en daarmee op te nemen (en eventueel timeshift..)? Anders misschien via de ethernet aansluiting en een netwerk hardeschijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om hun klanten bestand wat op te krikken ,zou het geen slecht idee zijn, maar ik

denk ook niet, dat het zal gebeuren.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast crazypat261

Ze is neem ik aan CD? Wat is er mis met het aansluiten van een hardeschijf via usb? Het activeren van de ethernet aansluiting,kan me daar iets bij voorstellen. Maar waarom is die dan op het apparaat geinstaleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bert1952

Het zou leuk zij als een jurist hier eens naar zou kijken, er staat toch duidelijk in de gebruiksaanwijzing, op de doos en op internet dat deze aansluitingen er op zitten, en ik vind dat je als consument er dan van uit mag gaan dat ze ook werken !

 

Ik heb dit op diverse forum's aangekaart maar blijkbaar is niemand het met mij eens, en vind iedereen dat als het op de doos vermeld staat, je er niet vanuit mag gaan dat dit ook werkt.

 

Onbegrijpelijk.

 

Nog even en je moet er een door CD geleverde TV op aansluiten wil je beeld krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952


Nog even en je moet er een door CD geleverde TV op aansluiten wil je beeld krijgen.


Er zijn al CanalDigitaal goedgekeurde HD Tv's.
Daar zit software in voor de snelscan kanalenlijst en het CI slot
werkt met de CanalDigitaal CI module.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
Het zou leuk zij als een jurist hier eens naar zou kijken, er staat toch duidelijk in de gebruiksaanwijzing, op de doos en op internet dat deze aansluitingen er op zitten, en ik vind dat je als consument er dan van uit mag gaan dat ze ook werken !

Ik heb dit op diverse forum's aangekaart maar blijkbaar is niemand het met mij eens, en vind iedereen dat als het op de doos vermeld staat, je er niet vanuit mag gaan dat dit ook werkt.

Onbegrijpelijk.

Nog even en je moet er een door CD geleverde TV op aansluiten wil je beeld krijgen.


Over het algemeen lijkt het mij normaal dat als je iets wilt gaan kopen je van tevoren eerst gaat kijken of dat wat je wilt gaan kopen ook is wat je wilt hebben resp. kunt gebruiken.
Bij CanalDigitaal moge het ondertussen bekend zijn dat het niet uitblinkt in vernuft en veel beperkingen heeft, dus als je veel eisen hebt weet je dat je daar even extra goed je ogen open moet houden.
Maar zolang er mensen zijn die dit af blijven nemen, zal het aangeboden blijven worden.

Overigens de kans dat iemand voor deze ontvangers alternatieve software zal (wil) gaan maken zal nul,nul zijn.


Groeten,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RayhTec
Overigens de kans dat iemand voor deze ontvangers alternatieve software zal (wil) gaan maken zal nul,nul zijn.


ik had verwacht dat dit de opvolger zou zijn van de 6071 - 6072

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De USB en LAN verbinding zijn hardwarematig wél aangesloten. Vooralsnog lijkt het erop dat alleen de fabrikant (Pace) de mogelijkheid heeft om via deze`weg software te laden in deze boxen. Denk hierbij aan een vastgelopen OTA update. De door CDS gecertificeerde firmware heeft gewoon geen ondersteuning voor deze poorten waardoor de consument er niets aan heeft. Het is ok maar de vraag of de CPU van deze `doosjes in staat zou zijn om een HD streaming naar USB plus conversie! aan te kunnen.. Voor LAN geldt hetzelfde. Je moet immers een compleet filebesturingssyteem gaan integreren...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ben het helemaal met je eens.

Ze doen er een lan-aansluiting op, maar NEE klant kan er niets mee.

PFFFFFF heb zelf ook zo''n k#### staan.

Alleen de AB . doet al niet wat je zegt.. gaat gewoon zijn eigen gang.

Deze opgestuurd en ja wat denk je... na 5 weken retour met zelfde probleem.

Maar die lan-aansluiting gan we echt niet gebruiken hoor...PFFF zijn we zo dom dan shocked

 

toen ik aanbod kreeg van CD. vroeg ik nog of de usb-ingang bruikbaar is voor mij..... en ook de lan-aansluiting...

PFF alles is gewoon NEEEEE dus..

 

Helaas heeft Cd alleen heerschappij in ons schotellandje.

 

ga over de grens en koop een proview.. werkt als de brand als je weet hoe het werkt.:P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zeer goede keus de phillips 7141 hij doet precies wat die doen moet en meer niet,hij levert een goed beeld zowel hd als

sd,hij verslaat in zuinigheid de meeste andere hdtuners,en hij is betrouwbaar,wil je meer opnemen enz,neem dan een dreambox, vu+of een clarktech......bezint eer u begint!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...