Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Hallo, ik heb een dreambox 7020s met pli en Cccam 2.2.1, mijn probleem is dat als ik mijn smartcard in de receiver stop dat ik geen beeld krijg bij kanalen zoals Nederland 1 en Rtl.Wel krijg ik beeld bij duitse kanalen dus komt het niet door mijn schotel. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Oh jah en op mijn Humax receiver werken de nederlandse kanalen wel met mijn smarcard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 chip naar beneden? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Draait CCcam wel? Net geïnstalleerd misschien? Ook de configuratie meegenomen? Chip naar beneden? Werkte het eerder wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ja, en bij kaartinfo staat er: CCcam smartcard information Welcome to the CCcam information client handleld 0 (0) ecms and 0 (0) emms Seca card 00571. 699. 555 entitle ments 0000 managment : 2011-04-12 006a canal digitaal: 2011-04-13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Onderste kaartlezer gebruikt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ja, en met bovenste werkt het ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Hmmm... Via het menu ook even de configuratie gedownload? CCcam herstart? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ja, net ff opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet, nog iets opmerkelijk is dat bij de nederlandse kanalen vaak Snr 86% is en agc 97% is maar Ber is 0. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Heeft het wel gewerkt voorheen? Heb je net nieuwe Pli erin zitten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Het heeft wel gewerkt een tijdje maar toen had ik gewoon dezelfde pli image, later was ik nog bezig met satan keys enzo. Ik had daarna weer geprobeerd om me eigen smartcard te gaan gebruiken maar ik kreeg geen beeld meer. Bvn werkt ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Specificeer even... BVN op welke satelliet? 13E of 19.2E? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 19.2, astra 1 dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 BVN is FTA, die zou je moeten kunnen zien... Staan je satelliet-instellingen wel goed? Misschien een foutje daar? Probeer ook eens een nieuwe zenderlijst... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast berati Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Zoals ik zij Duitse kanalen werken wel en dat is ook 19,2 dus ik snap echt niet waarom bvn niet zal werken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen