Ga naar inhoud


Telefoonnummer Canal Digital bestaat niet meer?


Daemyon

Aanbevolen berichten

Aangezien CD deze maand ineens 5 euro meer afschreef wilde ik hen bellen op het bekende 035-6466867 nummer. Die gaat 1x over, daarna een ingesprek toon. Heeft iemand nog een ander nummer ter beschikking welke ik kan bellen (op het 0900 nr na dan)? Ik werd altijd gefactureerd voor een Familie, thema en HD pakket voor 19.95, nu werd ineens 24.90 afgeschreven en was de 4.95 credit voor het thema pakket verdwenen van de factuur. Thema is toen gemigreerd binnen het HD pakket.

 

Bedankt!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik raad je aan op een pm te sturen op het forum waar cds ook actief is. Dit staat op hun site vermeld. Ik had laatst ook een soortgelijk probleem en dit werd zeer snel opgelost zonder dat ik hoefde te bellen. Tip: zet meteen je smartcard nummer in het pm berichtje.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...