1pm Geplaatst: 3 maart 2011 Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb hier draaibaar op een db 8000 met new enigma nou vraag ik me eens af (zie thread). Want ene site geeft dit die dat is allemaal verschillend , t is nu zo dat ik steeds heel ff met de hand moet bijsturen naar west. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alleyoop Geplaatst: 3 maart 2011 Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Ik denk dat je met Google Earth je correcte positie tot op een meter na kan aflezen. Meestal zijn de grotere verschillen te herleiden tot de manier waarop coördinaten worden weergegeven want je kan de minuten en seconden in 60- of 100-delig weergeven en dan zwijgen we nog over de verschillende maprojecties. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mebo870 Geplaatst: 4 maart 2011 Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Op GPS toestellen vind je ook de coördinaten terug. The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen