Ga naar inhoud


[DM800HD] Hoe CCcam installeren, handmatig


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Beste Satvrienden.

 

Ik wil toch nu eens met succes een CCcam zelf installeren en wil eens kijken of ik hier de juiste weg kan vinden.

 

1. Welke bestanden heb ik precies nodig en welke versie CCcam.

2. Gaat dit met handmatig of moet je hem in de TMP zetten.?

3. ja kan ook PLI nemen maar zelf installeren vind ik ook wel weer leuk om te doen.

 

Iemand die me kort kan uitleggen hoe en wat.

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

CCcam 2.2.1 is de nieuwste. Je moet wel even duidelijk opletten dat je de juiste pakt, voor Enigma1 of Enigma2. En het kan door de boel in /tmp te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Satfreaked
Even een Vraagje nog.../

Ik krijg het niet voor elkaar.
Ik zet het in de /tmp en dan 755 geef ik het.


Maar moet ik dan herstarten en dan onder de Blauwe knop kijken ( waar ) en of direct zonder reboot.



Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat bestand geinstalleert zoals u beschrijft,maar kijk nu onder PacketManeger staat ie er niet. mijn vraag is dan aan u waar kan ik

deze plugins vinden????????????? bedankt alvast..

 

 

Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo nog een vraagje a.u.b..

moet ik eerst de oude cccam verwijderen om de nieuwe te kunnen installeren want ik heb het geprobeerd het over te laten schrijven maar het lukte niet.. zoja hoe verwijder ik de oude..??

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: Satfreaked
Even een Vraagje nog.../

Ik krijg het niet voor elkaar.
Ik zet het in de /tmp en dan 755 geef ik het.


Maar moet ik dan herstarten en dan onder de Blauwe knop kijken ( waar ) en of direct zonder reboot.



Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking.


Ik heb deze addon geïnstalleerd en kom deze ook tegen bij de applicaties. Als ik de extra url wil downloaden voor new dream elite dan zie ik deze niet na een herstart inder blauw, blauw.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...