Ga naar inhoud


Basispakket nu €10,95


Airflow

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Nee hoor, een verhoging kunnen ze gewoon in laten gaan en als je het er niet mee eens bent mag je kosteloos opzeggen, ook al zou je nog b.v. een contract voor xx maanden moeten uitdienen.

Absoluut niet! Als de aanbieder een prijsverhoging wil, moet hij die tijdig aankondigen, zodat de abonnee tijd heeft om op te zeggen.
Een geruisloze verhoging is niet toegestaan.
En een contract is een contract. Daarom heet het ook zo. Je moet niet zomaar wat roepen!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij is de prijsverhoging basis enkel van toepassing op nieuwe kontrakten en dus gezien de Algemene Voorwaarden van CD geldt dit ook als je upgrade naar basis. als je dus niets doet als bestaande basis pakket abonnee blijf je dus (voorlopig) de oude prijs van 9.95 betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze dit verhogen dan wordt het verschil tussen Basis en Familie kleiner... Waarschijnlijk is Basis pakket de volgende nadat het STB pakket al niet meer gekozen kan worden.

 

Regionalen komen ook vanaf Familie... hiermee sluit je alle Basis klanten buiten... confused

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Nee hoor, een verhoging kunnen ze gewoon in laten gaan en als je het er niet mee eens bent mag je kosteloos opzeggen, ook al zou je nog b.v. een contract voor xx maanden moeten uitdienen.

Absoluut niet! Als de aanbieder een prijsverhoging wil, moet hij die tijdig aankondigen, zodat de abonnee tijd heeft om op te zeggen.
Een geruisloze verhoging is niet toegestaan.
En een contract is een contract. Daarom heet het ook zo. Je moet niet zomaar wat roepen!


Roep ik dat ze zomaar geruisloos het in kunnen laten gaan, ik lees dat nergens in mijn reply, tenzij jij de woorden "een verhoging kunnen ze gewoon in laten gaan" vertaalt met het woordje onmiddelijk.
Maar je bevestigd precies mijn verhaal "Als de aanbieder een prijsverhoging wil, moet hij die tijdig aankondigen, zodat de abonnee tijd heeft om op te zeggen." volgens mij schreef ik ook iets dergelijks.

Terwijl je eerst schreef "Verhoging kan alleen bij aangaan van een nieuw contract met nieuwe looptijd."

Dus als ik je goed begrijp kan CD nu wel het abonnement verhogen, als ze het maar tijdig melden, en als ik akkoord ga dan ga ik een nieuw contract aan met een nieuwe looptijd (weer een jaarcontract?)

Over zomaar wat roepen gesproken. tired

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satchmo
volgens mij is de prijsverhoging basis enkel van toepassing op nieuwe kontrakten en dus gezien de Algemene Voorwaarden van CD geldt dit ook als je upgrade naar basis. als je dus niets doet als bestaande basis pakket abonnee blijf je dus (voorlopig) de oude prijs van 9.95 betalen

Zo is het.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie

Maar je bevestigd precies mijn verhaal "Als de aanbieder een prijsverhoging wil, moet hij die tijdig aankondigen, zodat de abonnee tijd heeft om op te zeggen." volgens mij schreef ik ook iets dergelijks.

Terwijl je eerst schreef "Verhoging kan alleen bij aangaan van een nieuw contract met nieuwe looptijd."

Dus als ik je goed begrijp kan CD nu wel het abonnement verhogen, als ze het maar tijdig melden, en als ik akkoord ga dan ga ik een nieuw contract aan met een nieuwe looptijd (weer een jaarcontract?)

Over zomaar wat roepen gesproken. tired


Goed lezen kun je dus ook niet, want ik heb hierboven gezegd: "En een contract is een contract."
Je begrijpt het dus inderdaad niet en bent erg kort door de bocht. Een prijsverhoging is slecht mogelijk na afloop van een contract.
En je kunt inderdaad na afloop maar wel doorloop opzeggen als je het er niet mee eens bent.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...