Ga naar inhoud


[Overig] Satteliet reciever conax embedded


Gast zxcvb

Aanbevolen berichten

Gast pieterjan

Hallo allemaal,

 

ik ben op zoek naar een sattelietontvanger met ingebouwde conax module, hoeft geen andere module in te zitten. Ik wil hem gebruiken voor het ontvangen van een kanaal op de Thor 5 satteliet.

Wie weet een model die dit heeft, en het liefst ook nog goedkoop is? En waar zou ik deze dan kunnen bestellen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel scala aan ontvangers van Technisat hebben Conax embedded. Kijk maar op hun website. Die van mij heeft hem ook.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterjan

inderdaad, bedankt voor je antwoord.

maar deze zijn toch nog vrij prijzig.

het hoeft dus echt maar het allersimpeltste model te zijn, ik hoef er maar één kanaal mee te ontvangen.

is er iets te vinden tussen de 100 en 150 euro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edision Mini 2 in 1 met twee embedded Conax lezers, bij de oosterburen al voor € 109,00 ex. verzenkosten te koop. Opticum HD X403 en er zo zijn er nog veel meer in jouw prijsklasse. Maar eens even Googlen op Conax embedded.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat wel een mooie ontvanger, Technisat heeft goede beoordelingen. Ik heb zelf een uitgebreidere ontvanger, maar ik kijk niet enkel naar de Thor. Heb een Conax en een Seca abbo.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland is er een rijke keuze uit receivers met conax kaartlezers.

Ik denk ook dat je er al kunt slagen voor rond de € 60.00.

Voor plus minus € 10.00 extra krijg je die al toegestuurd.

 

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterjan

ow ik zag net dat hij nog wat specificties moet hebben namelijk de volgende:

 

• Video MPEG4

• Audio MPEG1 L2

• AAC indien mogelijk.

• Ondersteuning van 20 geluidskanalen

• Conax

• DVB ondertiteling

 

welke ontvanger zou het beste voldoen aan deze eisen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eens gaat Googlen op Conax embedded satelliet ontvanger,

en je legt je verlanglijstje naast de specificatie's! Kun je zelf zien welke in aanmerking komen en welke niet. Dat heet zelfwerkzaamheid.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Technisat laat ze bij KAON maken en wat meer erin en schep op de prijs erbij. Mijn KAON KSC 660 HD zonder embedded (2 CI )is er ook met Conax embedded. Goed ding. Lijkt als twee druppels water op de die Technisat. Wat een toeval Ik kocht mijne 2 jaar terug voor 150. Google nog een op levering uit Duitsland of verder.

Embedded conax is hier niet gebruikelijk

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...