Ga naar inhoud


[ET9000] Zenderlijst sorteren of in favorieten plaatsen


Inspiron

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb net een week de xtrend et9000 en in principe leer ik hem al aardig kennen. Heb nu de laatste image (OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110320_usb)er op gezet. Wat ik echter nergens kan vinden is hoe ik de zenders kan sorteren of in favorieten zetten.Wie kan mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


let er wel op dat als je bv een zender hernoemd deze in de iegenschappen even bewerkt.

Dan bedoel ik je moet een vinkje voor :

 

Untouched by STD een vinkje

Locked een vinkje

 

Doe je dit niet dan zal je zien als je bv NED1 HD veranderd in Nederland 1 , er niets gebeurt .

Hij laat even zien bij de nieuwe zenderlijst dat het nederland 1 geworden is maar bij een volgende zap is het weer NED1 HD geworden.

 

is maar even een hint..

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hoi, ik ben ook sinds een paar dagen in het bezit van de

extrend et9000 , ik moet zeggen dat is wel even wennen tegenover de inverto , maar is er dan geen andere manier om mijn favoriete zenders te bewerken dan met de editor , ik ken niet geoeg van computers daarvoor , ook zou ik graag mijn opgenomen films in mapjes bijhouden , dat lukt me ook nog niet , anders een leuk toestel !!! tot dusver.

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel, je kunt boeketten aanmaken, hernoemen, zenders daarin plaatsen, namen wijzigen en onderling verplaatsen.Allemaal met je AB en te vinden onder de menutoets.

 

Maar dat is een enorme klus, het gaat natuurlijk al snel om honderden en, bij meerdere satellieten, duizenden zenders die je een plek moet geven. Door een computerprogramma te gebruiken gaat dat natuurlijk veel handiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou mijn opgenomen bestanden in afzonderlijke mapjes bewaren , hoe kan ik een nieuwe map aanmaken ??? het lukt mij niet , of anders ligt het aan de ET9000. nu staan al mijn bestanden op een lange rij onder elkaar

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het het idee dat hier twee onderwerpen door elkaar lopen. Maar om nieuwe mappen aan te maken met de afstandsbediening van de ET9000 is eigenlijk geen doen omdat de naamgeving van de mappen veel werk is.

 

Ik heb de mappen gewoon aangemaakt door de ET9000 te benaderen via het netwerk (Explorer op Windows of Finder op OSX). Kies de harddisk en dan maak je mappen op de plek die je wil. Bijvoorbeeld onder /movie. Op de ET9000 geef je vervolgens per timer aan waar de opnames terecht moeten komen.

 

Bestanden die je reeds op de ET9000 hebt staan verplaats je ook het makkelijkst met je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...