MySat Geplaatst: 21 maart 2011 Delen Geplaatst: 21 maart 2011 Beste mede-satters. Heeft er iemand een oplossing om linux achtige apparaten automatische in en uit (ook er belangrijk)te laten gaan ? (Scriptje oid). Ik wil op deze manier mij ontvangers wat groener maken.... Via Crontab ? Of heeft er iemand dit al werkend ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 21 maart 2011 Delen Geplaatst: 21 maart 2011 Uit zal wel gaan, maar aan... Dat gaat natuurlijk niet middels de crontab. Ik denk dat je standby en wakeup bedoelt, dat zou wel moeten kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 21 maart 2011 Delen Geplaatst: 21 maart 2011 Ik gebruik 'm niet zelf, maar misschien kan de Elektro plugin dat wel. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MySat Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Uit zal wel gaan, maar aan... Dat gaat natuurlijk niet middels de crontab. Ik denk dat je standby en wakeup bedoelt, dat zou wel moeten kunnen. Inderdaad standby en wakeup... En geen extra HW o.i.d ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_knarf Geplaatst: 22 maart 2011 Delen Geplaatst: 22 maart 2011 de Elektro plugin (zoals door vgnp voorgesteld), voldoet prima voor wat jij wilt, deze houd automatisch rekening met opnames etc. ik gebruik deze al jaren. Eenmalig goed instellen, en klaar. GigaBlue QUAD plus 4XS2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MySat Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2011 Net even gekeken en die is de moeite waard. Bedankt voor de tip ! Nu nog de andere linux systemen, maar mogelijk biedt de source van deze plugin mogelijkheden. Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen