Ga naar inhoud


dsr 7141 vervangen voor andere receiver?


ikkeenjij36

Aanbevolen berichten

hallo allemaal weet niet of ik hier goed zit maar ben op zoek naar een vervanger voor mijn dsr7141 voor een ontvanger waar ik wat meer mee kan doen het gaat voor de 4 sat posieties astra 1t/m3 en de hotbird wie kan mij wat aanraden en voor een redelijke prijs (misschien via te koop hier op het forum?)ik wacht het af op jullie advies groeten

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelfs die Philips 7141 vervangen voor een Dreambox 800HD se.

Wat een verademing, geen vastlopers meer en via het schermpje aan de voorzijde kan je programmapicons(zendericoontjes) te voorschijn toveren.

Mocht je later nog willen gaan opnemen kan je er een harddisk inbouwen.

Ik heb zo'n zelfde dreambox later ook voor de slaapkamer gekocht en tot op heden nog geen minuutje spijt.

 

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal voor jullie tips maar het gaat mij erom dat ik gewoon een simpele ontvanger kan kopendie hetzelfde is ongeveer is maar waar je zelf iets mee kan doen ik neem m nl. mee in de vrachtauto vandaar budget rond de 100 euro

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...