JBnl Geplaatst: 22 maart 2011 Delen Geplaatst: 22 maart 2011 Goedendag, Ik heb hier een Panasonic TH37PX80, deze moet opstarten op HDMI1, dit heb ik veranderd in het service menu, maar hij blijft op de analoge/dvb-t tuner opstarten en moet dus altijd nog wisselen naar HDMI1, ondanks dat het staat aangegeven in het service menu. Wat doe ik fout ? groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Als je de sat ontvanger aan zet, gaat hij dan niet naar hdmi Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Nee, maar de tv zou gewoon op HDMI1 moeten opstarten. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Bij mijn TX-P50V10 werkte het prima op de volgende manier Wat je moet doen is naar Hotelmode gaan (V- op de TV zelf ingedrukt houden, en dan drie keer AV op de afstandbediening drukken). Dan alleen twee opties gebruiken: Hotelmode aan, en input op hdmi zetten. Verder zou je max volume kunnen instellen. De andere opties niet gebruiken! Hiermee blokkeer je de knoppen op de AB, op de TV zelf of het Hotelmenu zelf. groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2011 Moderator Delen Geplaatst: 24 maart 2011 De 65VT20 schakelt automatisch naar een nieuwe actieve HDMI bron. Ik ga ervan uit dat de 50V20 ook automatisch een actieve HDMI ingang ziet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2011 Nou ik heb dus in dat service menu op HDMI1 gezet, maar toch start hij op, op de analoge/dvb-t tuner. Kijk ik dan weer in het service menu staat er echt HDMI1 als start op. Dus waarom hij het niet doet geen idee. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ou-Tannu Geplaatst: 24 maart 2011 Delen Geplaatst: 24 maart 2011 je kan hooguit nog even de waarde op iets anders zetten dan HDMI1... de scart ingang bv.. of de analoge/dvb-t tuner.. en het dan nog is proberen? ( of indien je die hebt..HDMI2/3/4/5 ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 25 maart 2011 Delen Geplaatst: 25 maart 2011 de hotel mode staat ingeschakeld.(toestel heeft het GPH11DE chassis) houd op het front paneel de toets V- ingedrukt.druk dan op de afstandsbediening 3x op de AV toets (dit alles binnen 3 seconden) vanuit hier kan je de hotelmode in en uit zetten en standaard hdmi in en uit schakelen heb je soms ook nog een fabrieks reset gedaan ?zo ja dan is dit de oorzaak,doe dan de carry out self check via de factory reset Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2011 Het app staat niet in hotelmode. Ik heb de startup op HDMI1 gezet en uit gezet. Dan weer aanzetten en tv komt weer met melding zenderwijzeging op dvbt/analoge tuner. Dus geen HDMI1 als start up. Kijk ik in het service menu dan staat er toch echt HDMI1. Wat doe ik nou fout ? Misschien even resetten naar fabrieksinstellingen ? groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robje Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Ik heb net bovenstaande aanwijzingen gevolgd en het werkt prima. Hotelmode aan en op HDMI1! Helemaal super Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2011 Dus je moet de hotelmode ook aanzetten ? Dan is dat dus wat ik elke keer fout doe, want de hotelmode heb ik niet aangezet. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robje Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Ja idd, hotelmode moet aan. En dan werkt het uit de kunst! Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2011 Aha oke bedankt voor de tip, ga dit proberen. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2011 Idd hotel mode moest men ook aanzetten voordat het werkt. Excuus voor het ongemak. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen