Ga naar inhoud


[DM800HD] Foutmelding CRC check skipped bij het erop zetten van nieuwe pli 2.0 ?


Pedro4

Aanbevolen berichten

Ik krijg de melding CRC check skipped bij het erop zetten van een nieuwe pli 2.0 van 26 of 27-3-2011.

Tevens staat erbij: VALID IMAGE (OR OLD VERSION) Wat kan dit zijn??

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Pedro4
Ik krijg de melding CRC check skipped bij het erop zetten van een nieuwe pli 2.0 van 26 of 27-3-2011.
Tevens staat erbij: VALID IMAGE (OR OLD VERSION) Wat kan dit zijn??

Opgelost. Ik heb het zelf verkeerd gedaan. Ik had de map geselecteerd waar het nfi bestand in stond en niet het nfi bestand zelf. Stom stom !!!!
Toch bedankt en tot de volgende keer.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het werkt, PLI is ook een mooie image.

 

1 ding kan ik niet viden in de pli image, dat is picture in picture

 

PIP ik heb 2 tuners, in mijn DM800 1 usb en 1 intern.

Dus zou PIP voor mij wel handig zijn, iemand een idee?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al stop je twee tuners in je DM800, dan zul je nog geen PIP hebben, daar de hardware het niet aan kan en de drivers niet de truuk hebben die bij de VUDuo gebruikt wordt (i-frames) als dat laatste de processor al haalt... De DM800HD heeft maar 1 video encoder.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ook al stop je twee tuners in je DM800, dan zul je nog geen PIP hebben, daar de hardware het niet aan kan en de drivers niet de truuk hebben die bij de VUDuo gebruikt wordt (i-frames) als dat laatste de processor al haalt... De DM800HD heeft maar 1 video encoder.


Jammer,

Op de dm7000 had ik het vroeger wel, dan kon je kijken op de zelfde transponder.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...