Ga naar inhoud


[Televisie] RTL wil de SBS broadcasting overnemen


blake7

Aanbevolen berichten

Citaat:

De RTL Group, onderdeel van Bertelsmann AG, wil een bod uitbrengen op SBS Broadcasting. Dat maakt RTL vrijdag bekend. De zendergroep schaart zich daarmee in de lijst van kandidaten als Telegraaf Media Groep, Persgroep, Sanoma en Talpa-eigenaar John de Mol. SBS heeft in Nederland de zenders SBS 6, Veronica en NET 5. De prestaties van de zenders vallen de laatste tijd tegen. Zo behaalde zaterdag The Sing-Off bij SBS 6 slechts 418.000 kijkers en scoorde Secret Story (het duurste programma van NET 5 aller tijden) woensdag slechts 248.000 kijkers.


bron : Broadcastmagazine
datum : 1-4-2011

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 april... smile

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof ook niks van, als dit echt klopt dan moeten ook RTL6 op plaats van SBS6.

 

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als het al waar was dan hadden ze van SBS6 RTL6 gemaakt, van Veronica RTL8 en van Net5 RTL 9 of zo... RTL8 was dan RTL10 geworden...

 

Een beetje doorzichtig... hihi van SBS6 RTL9 maken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Tja als het al waar was dan hadden ze van SBS6 RTL6 gemaakt, van Veronica RTL8 en van Net5 RTL 9 of zo... RTL8 was dan RTL10 geworden...

Een beetje doorzichtig... hihi van SBS6 RTL9 maken...

RTL1 RTL2 RTL3 RTL4 etc tot 10 laugh

Maar pas op 2 april geloof ik hier meer van. Die flauwe grappen van tegenwoordig, ow en vroeger ook wink.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@blake7,

 

 

Citaat:
Sanoma en Talpa-eigenaar John de Mol

 

Net gehoord op het RTL nieuws dat Sanoma en Talpa-eigenaar John de Mol de zender's gaan over nemen met resp. een verhouding van 2/3 - 1/3 , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag de titel onderhand wel veranderd worden :D

 

Ik kijk meestal alleen maar zondagavond naar SBS, dan heb ik altijd een alibi whistle

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb gelezen over de overname van de SBS zenders.

In België wordt VT4 en 5TV overgenomen door het Finse mediabedrijf Sanoma magazines, wat ik me afvraag is dit dan de kans dat SBS6 en NET5 ook in België ontvangen kunnen worden.

Of blijft het zoals het nu is, SBS6, NET5 en Veronica in NL en VT4 en 5TV in België, een verandering van programmatie van de zenders zullen we toch pas in 2012 merken, ik ben eens benieuwd.

Toch vind ik het spijtig dat RTL Vlaanderen niet de hoogste bieder was op de SBS zenders.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de aanpassing van eigenaars zal niks veranderen voor belgie of nederland,

alles zal bij hetzelfde blijven qua uitzendrechten.

en waarom veranderen,

ze tonen toch net hetzelfde buiten enkele middelmatige progamma's.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...