Ga naar inhoud


Opnames afspelen - doorspoelen - playlists


kitt

Aanbevolen berichten

Ik moet wennen aan die "mediaplayer" op de VU+ Duo .

Voor opnames af te spelen , vind dit nogal omslachtig vergeleken met mijn DM7020 ..

 

Voor ie een opname afspeelt moet ie presies eerst op de playlist staan etc , en ook als je een stuk doorspoelt en terug op play druk komt ie weer op de playlist scherm en moet je weer op ok of play duwen .. dan hervat ie tot waar je doorgespoeld had ..

 

Bestaat er geen easy way van doorspoelen ? op de DM7020 kon je gewoon doorspoelen en dan play liep opname geowoon meteen door ..

 

Ook mis ik de teller die op de DM7020 ( en andere enigma1 ontvangers ) komt dat je kan zien hoelang een opname nog duurt etc .. zal vast wel aan mij liggen die nog moet wennen ..

 

Iemand hints ?

 

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

hmhm blijkbaar doet de EasyMedia plugin precies wat ik wil :-)

 

Werkt stukken handiger alvast ...

 

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was handig geweest even te vertellen welk image je gebruikt.

Als die EasyMedia je bevalt is het wellicht de moeite waard PLi 2.0 eens te proberen: daar is aan het afspelen de nodige functionaliteit toegevoegd (en dan heb je EasyMedia niet meer nodig: die levert een deel van de functionaliteit die PLi ook al levert).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maak je mij wel benieuwd ... ik had het inderdaad beter vermeld .. ik draai OpenPli 2.0 ( daily builds dus)

En ik merk niks speciaals van functionaliteit ...moet ik nog iets aanvinken ofzo ?

 

Kitt

 

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in het menu van de movielist.

Maar even de vraag omgedraaid: welke functionaliteit heeft EasyMedia volgens jou toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kitt

voor lijst opnames + afspelen + doorspoelen > play is de recordlist knop 15 (naast menuknop) heel erg lijkende op je dm7020 qua functionaliteit

 

de originele mediaplayer vind ik ook een gedrogt en gebruik ik nooit

dan beter eens kijken naar EMC versie 1.1.0 als vervangende plugin waar alle media bestanden in afgebeeld worden en in nette categorien kunnen worden opgeslagen

 

ciao

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In PLi is de MediaPlayer weliswaar verbeterd, maar gebruik ervan in helemaal niet nodig.

 

Vanuit de lijst met opnames kan je alle audio- en videobestanden (ook DvD's en ISO's, alleen geen foto's) afspelen door op "OK" te drukken.

Tevens kent die lijst een preview-afspeelmogelijkheid, door op "1" te drukken (voorwaarde is wel dat er een skin met PiG gebruikt wordt).

Door symlinks te gebruiken (ook vanuit mounts) en die in de movie-map te plaatsen, kan je vanuit de opnamelijst heel snel naar alle gewenste locaties navigeren.

Ook de functionaliteit van EMC is al grotendeels in PLi 2.0 aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
kitt
voor lijst opnames + afspelen + doorspoelen > play is de recordlist knop 15 (naast menuknop) heel erg lijkende op je dm7020 qua functionaliteit

de originele mediaplayer vind ik ook een gedrogt en gebruik ik nooit
dan beter eens kijken naar EMC versie 1.1.0 als vervangende plugin waar alle media bestanden op afgebeeld worden en op nette categorien kunnen worden opgeslagen

ciao


Inderdaad dat was exact ook mijn mening , vind die mediaspeler maar niks .. de knop 15 zoals je zegt opent bij mij hetzelfde als die plugin easymedia .. dat vind ik prima zo ..
Je kiest gewoon films en krijg je opnamelijst en alles werkt quasi zoals op een DM7020 ( spoelen/pauze/weergave tijdsbalk etc )

@Duolist waar ik vind ik dat menu van movielist btw .

Tot voor kort bekeek ik al mijn opnames met die mediaspeler en vond dit echt niet handig werken , die Easymedia of toets 15 is 10X handiger ...en kan je teminste snel reclame doorspoelen en pauzeren etc ..

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Korte filmnaam vind ik zo niet meteen terug .

Ik zie dat jij wel een andere image draait dan pli .

Maar gok dat het goed staat is overzichtelijk ..

 

post-9696-1318261913,9469_thumb.jpg

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de menu-toets terwijl je in de lijst staat (je ziet die toets linksonder ook aangegeven staan in dat screenshot).

Zo te zien heb je "uitgebreide info" in dat menu niet aan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...