Ga naar inhoud


vervangen lnb kop


joeri peeters

Aanbevolen berichten

Stel,ik wil 2 van mijn vier lnb koppen vervangen,kan ik deze afzonderlijk vervangen zonder terug heel mijn schotel te moeten afstellen.Heb een triax schotel met 4 koppen.Of moet ik ze er alle 4 afhalen om dit te realiseren.

 

 

Alvast gedankt

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waar je ook even op moet letten, dat de voor kant van de lnb niet te groot is,

want de 23,5 en de 19,2 zitten heel dicht bij elkaar ,je zou daar ook een alps lnb

voor in plaats kunnen nemen.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

satencom,

 

das waar, maar ik weet uit ondervinding met triax 88cm en zo'n 4 houder je de 19E best (als je voor de schotel staat en kijkt naar de schotel) rechts opschuift tot tegen de middenbrug. daarna de 23 links erop en volledig tegen de 19E, je de juiste perfect stand hebt.

 

Alps zijn leuk altijd al gezegd, maar toch merk ik soms dat bij slechtere weersomstandigheden deze iets sneller eruit gaan dan deftige brede feedhorns...(das louter mijn ondervinding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SatMann

Ik gebruik liever ook deze lnb's inverto black premium of de Inverto BLACK ULTRA ,op een triax 110 werken deze lnb's ook perfect

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...