Ga naar inhoud


canal digitaal toppakket + hd + EL


NEO_X

Aanbevolen berichten

wij hebben het toppakket inclusief eredivisie live en de hd kanalen

 

nu kunnen wij eredivisie live niet in hd ontvangen

 

maar eredivisie live 1 sd kanaal bericht ons bovenin het beeld dat er eind april alleen maar op hd kan worden gekeken

 

word ons signaal dan automatisch overgezet of niet wij snappen er nu niks meer van smile

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja waar deze te ontvangen is dat snap ik wel

 

maar ik betaal dus voor eredivisie live

 

2 kanalen maar nu gaat het 1e kanaal over op hd heb ik dan zeg maar recht op het hd kanaal voor hetgene dat ik betaal

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt recht op dat kanaal nu al, zo niet Canal Digitaal maar effe bellen dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het telefoonnummer bellen wat boven in de tekstbalk bij edl staat. Volgens mij is dat 0244753035. Dan wordt je een hd ontvanger opgestuurd en kun je gewoon edl blijven kijken.

 

succes

 

topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: topie
Even het telefoonnummer bellen wat boven in de tekstbalk bij edl staat. Volgens mij is dat 0244753035. Dan wordt je een hd ontvanger opgestuurd en kun je gewoon edl blijven kijken.

succes

topie


Jij gaat er nu vanuit dat hij geen HD ontvangst heeft maar waarom zou die dan HD abo hebben? Dus ik denk eerder een fout van Canal digitaal dat eredivisie HD niet open gaat bij hem

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat mijn dreambox 800 toch wel een hd ontvangertje is

maargoed ff cd bellen dan

 

komt er dan ook een 2e kanaal in hd ?

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...