Ga naar inhoud


[ET9000] Wie weet welke condensator ik moet gebruiken?


fdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een ET9000 die een doorgebrande condensator heeft. Het gaat om C1, de platte, blauwe condensator die nèt achter de stroomaansluiting op de printplaat zit. Aangezien de condensator zwart geblakerd is, kan ik de gegevens van deze condensator niet achterhalen. Kan iemand mij de gegevens van deze condensator doorgeven?

 

Alvast bedankt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hij is vanzelf kapot gegaan. Hij stond dag en nacht aan en donderdagavond toen ik thuis kwam deed hij het niet meer. Het stonk naar verbrand plastic n huis. Ik heb hem open geschroefd en die ronde, blauwe condensator is helemaal gesprongen en zwart geblakerd. Er zat roet langs de binnenkant van de decoder. Ik denk dat als ik die condensator vervang het spel het weer doet. Of ben ik nu naief?

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar als ik gewoon de condensator vervangt en hij doet het weer, is het goed voor mij. Indien niet, breng ik hem terug. Ik heb al zoveel decoders en satspullen gekocht, dat mijn dealer moeilijk de garantie kan weigeren. Anders loopt hij nog een paar decoders mis...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indit geval kan je zelf een harde schijf inbouwen, dus dat mag de garantie niet stoppen. Ik woon alleen 170km van de dealer af en als ik daar naar toe rijd, moet ik later nog een keer terug gaan om hem weer op te halen. Dus ik dacht als ik die condensator zou kunnen vervangen en dat ding doet het weer, spaar ik me 690km uit...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als ik een winkel zou hebben en al kocht je 10 receivers per jaar bij mij, als je zelf gaat solderen zou je bij mij toch echt je garantie kwijt zijn.

 

Er is een reden dat die Elco er uit knalde.

 

Ik zou hem gewoon terug sturen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem gewoon weer terug sturen. Dit kan al voor een klein bedrag, circa 10 euro. Vele malen minder dan met de auto op en neer en op deze manier verspeel je je garantie niet. En zoals ook al gezegd is het kapot gaan moet een reden hebben.

 

Trouwens de garantie verloopt bij deze box niet door hem te openen en een hdd in te bouwen. Hier heb ik de verkoper expliciet naar gevraagd aangezien dit bij mijn Topfield destijds wel zo was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...