Ga naar inhoud


[ET9000] Aston Cam freezes


ecs

Aanbevolen berichten


Misschien de aston cam niet meer gebruiken maar een softcam zoals de CCcam.

 

Heb die zelf ook niet meer in gebruik de aston, en ook over gegaan naar CCcam met de CT ET 9000.

 

Dit kun je inladen bij plugings in het menu.

 

Werkt hier goed met kijken en opnemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook anders kunnen reageren

maar echt; als je dat niet gelukt is op een dm7020 zal er wel een tijdje andere zaken aan de orde zijn geweest waar door dat niet lukte

OOk de softcam versie zelf heeft een tijdje problemen veroorzaakt

 

enkel als CanalDIGITAAL een kaartgroep aanpakt om eens te testen kan een activering wel eens mis gaan (dat is zelfs op gecertificeerde receivers vast te stellen)

 

dat zal lukken, en ik raad je het ook aan ook.

daar het daarmee ook minder storingen zal geven op die enigma2 et9000

ciao

 

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf dag 1 (16/12/2010) draait mijn CD kaart probleemloos in de ET9000, intern slot met CCcam.

 

Nooit freezes en altijd alle updates.

 

Probeer het eens zou ik zeggen.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartupdates hebben bij mij altijd gewerkt en in alle receivers van m'n handtekening, dus ook in de DM7020. Zelfs m'n Aston 1.04 verwerkt nu nog steeds updates op een oranje seca3 kaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Kaartupdates hebben bij mij altijd gewerkt en in alle receivers van m'n handtekening, dus ook in de DM7020. Zelfs m'n Aston 1.04 verwerkt nu nog steeds updates op een oranje seca3 kaart.


In het begin van de 7020 hebben diverse kopers de 7020 terug gestuurd, omdat de Common Interface niet goed functioneerde en het staat me bij dat ze een ander mainboard ontvangen hebben. Op dit forum is er ook nog aandacht aan besteed.
Omdat CCCam toen wel goed werkte, heb ik dit maar laten rusten. Alleen het laatste half jaar komen de updates op CCCam niet meer door. Het kan misschien ook aan de s.w. versie van CCCam liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...