Ga naar inhoud


[Elektra] Siemens magnetron/bakoven HTHB84K maakt soms lawaai


MySat

Aanbevolen berichten

Deze 5 jaar oude magnetron oven maakt rgelematig bij het gebruik van de hete lucht oven een "aanloop" geluidje van enkele seconden en houdt dan weer op. Zeer onregelmatig komt dat terug maar toch wel regelmatig gedurende bijv 20 minuten.

 

De ventilator is het mijn inziens niet, maar wat dan wel ?? Is er iemand toevallig ervaring heeft met deze apparaten en die mij verder kan helpen met een tip of onderdeel ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hallo, met onze Sharp heb ik dat ook gehad. Die heb ik opengemaakt en er stond een metalen plaat bij de ventilator te resoneren. Ik heb die kap losgehaald en iets 'pas'(lees verbogen) gemaakt, en weer teruggeplaatst en nooit geen last meer gehad. smile


Bedankt voor de tip. Zal eens op onderzoek uitgaan !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...