Ga naar inhoud


Signaalchecker canaldigitaal


Jap

Aanbevolen berichten

In navolging van andere TV providers heeft ook canaldigitaal nu een postcode signaalchecker met de tekst "Check hier of u CanalDigitaal op uw adres kan ontvangen". Wordt er dan gecontroleerd of geen hoge bomen in m'n tuin in de weg staan ??? laugh

Ik vond h'm erg komisch. Gelukkig heb ik uitstekend signaal op mijn adres volgens de check.

 

 

 

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk grapje van Canal Digitaal, maar nu heb ik een adres ingevoerd waar dat absoluut niet kan wegens hoge gebouwen, en er was uitstekend signaal volgens de website.

Nou, daar mag de Canal Digitaal monteur zijn tanden op stukbijten. :D

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Leuk grapje van Canal Digitaal, maar nu heb ik een adres ingevoerd waar dat absoluut niet kan wegens hoge gebouwen, en er was uitstekend signaal volgens de website.
Nou, daar mag de Canal Digitaal monteur zijn tanden op stukbijten. :D


Dat zou je nog wel eens kunnen meevallen... Ik zal wel eens kijken of ik een paar foto's kan vinden van mensen die hier in Turkije de schotels op het balkon hebben staan en waarvan je denkt 'Dat kan nooit werken', en dan hebben ze toch prima signaal. Ik snap het ook niet... maar om de een of andere reden werkt het toch.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Goed nieuws, CD heeft nu wereldwijde ontvangst, als postcode Zuid Afrika ingevoerd en volgens CD is daar uitstekend signaal. Is ook geen probleem voor China, Mars, Venus etc. maakt niet uit wat je invult het werkt overal, sterker nog als je niets invult heb je ook signaal.

Knappe jongens daar bij CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe jongen die de postcode van venus en mars kent...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: druid
knappe jongen die de postcode van venus en mars kent...

Gewoon te vinden in het Intergalactische liftershandboek, daar staat alles in wat je moet weten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...