Ga naar inhoud


tussenwand busje verplaatsen toegestaan?


mietde

Aanbevolen berichten

Busje met achter de bestuurder nog plaats voor 3 personen en daarachter zit een scheidingswand met de laadruimte.

Nu is de bank achter niet nodig en het zou handiger zijn als er direct achter de bestuurder een tussenwand zou zitten waardoor er dus één grote laadruimte zou ontstaan.

De ruit achter de bestuurder aan de zijkant zou dan dicht gemaakt moeten worden.

Is dat toegestaan om moet ie dan opnieuw gekeurd worden of zo.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


kentekentechnisch zou je even naar de RDW kunnen bellen. of mailen

 

Wat de APK betreft boeit het aantal zitplaatsen niet.

Zolang alle aanwezige zitplaatsen maar aan de normen voldoen (stoel goed bevestigd, correct gemonteerde werkende gordels)

 

Dit uit ervaring met diverse ringtools (personenauto's omgebouwd tot circuitracers)

**DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB

**Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een busje met grijs kenteken ja en dat moet ie wel blijven.

Heb zef geen ervaring met busjes alleen maar met bestelauto's maar blijkbaar mag je met een busje achterin ook mensen vervoeren zolang je daarachter nog laadruimte hebt die aan de eisen voldoet.

Maar busjes zonder zitruimte achter de bestuurder zie ik niet met zijramen, ook niet aan maar 1 kant.

 

Maar goed, een telefoontje naar de rdw dan dus als het zover is.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp al die antwoorden niet. Hij wil de bagageruimte groter maken, dus al die bus al op grijs kenteken staat dan blijft hij daarop. Die ramen mogen m.i. geblindeerd worden, en het tussenschot mag ook naar voren maar moet natuurlijk wel degelijk gemonteerd worden. Ik zie in principe geen problemen, wel even bij de RWD navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zo niet, of de M³ laadruimte vermeld staat op het kentekenbewijs.

En of er in staat hoeveel personen er vervoerd mogen worden, en of de dubbele kabine vermeld staat.

 

Is dit wel zo, dan zal ook het kenteken vernieuwd/aangepast moeten worden, omdat dit niet meer klopt.

En dan zal hij ook opnieuw gekeurd moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...