Ga naar inhoud


[DM800HD] Edison disec switch die problemen geven met dreambox 800 HD


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb een dreambox 800 HD met canal digitaal abonement maar de laatste tijd rgelmatig op bepaalde zenders problemen dat hij er gewoon niet naar toe schakelt en het beeld zwart blijft.

NU heb ik het vermoeden dat dat aan mijn disecs ligt ik heb er 4 edison disec 4/1 opzitten en 4 alps lnb's warmee ik op 2 plekken naar astra 1 2 3 en hotbird kijk en op 1 plek astra 1 en 3

NU mijn vraag ik Lees over Spaun disecs men zegt dat deze probleemloos schakelen met de dreambox 800 HD.

Of is er nog een goedkoper alternatief wat net zo goed werkt met de dreambox 800 HD.

IK bezit namelijk ook nog een VU+ duo die in de woonkamer staat en daar moeten ze natuurlijk ook goed mee werken

 

Alvast bedankt

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

DiSecq switches van Spaun zijn zo ongeveer de beste die er zijn, maar ja... dat kost ook wat.

 

Ik gebruik switches van Octagon, werken ook prima. Voorheen ook Edision switches gehad, welke geen problemen opleverden. Maar ja, dat was dan met een DM7000, welke wat minder 'lastig' is dan de DM500 en DM800.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bepaalde versies van spaun geven met linux problemen ook soms problemen, kunnen een pak mensen getuige van zijn.

 

EMP Centauri is ook een merk die heel goed is, en nog nooit één probleem gehad met linux boxen of gelijk welke andere philips decoders en neven merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik ook gebruikt , op een technisat hd pc kaartje en een kathrein werken die perfect . Maar bij m'n dm800 veel tune failed enz . Vervangen door een triax exemplaar en geen problemen meer gehad .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...