Ga naar inhoud


[TV/VIDEO] schema hele simpele video-inverter gezocht


Gast kite-kap

Aanbevolen berichten

Gast kite-kap

Goedenavond,

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn videosignaal kan inverteren? Ik heb geen ne592, en wil graag met torretjes het signaal inverteren. Wie helpt mij, want ik ben bijna klaar met mijn kite-expiriment, maar ik zie een negatief video-beeld op mijn monitor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast kite-kap

Vriendelijk bedankt voor het schema, ik zal even uitleggen waarvoor ik het nodig heb. Ik heb de rf-module uit een marmitek genomen, dan is het redelijk klein en dan werkt het op 8 volt, maar zonder de hoofdprint (baseband)krijg ik een geinverteerd beeld op de monitor van de ontvanger, Er zal dus bovenmenging plaatsvinden waarschijnlijk. Ik geen meetapparatuur bij me en ben op mijn vakantie-adres, dus ik moet me enigzins behelpen. Maar ik maak die schakeling dan komt het vast wel goed. Nogmaals bedankt, ik stel het op prijs.

Grt. Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boarder
Snurker,
ik denk dat je een BC547 (normaal) of een BC847 (smd) bedoelt!?


Ja ja sorry... blush dat heb je als je alleen nog maar met chippies werkt.
Die oude BC147 hadden we voor het BC547 tijdperk
en de SMD uitvoering is inderdaad de BC847
Hij kan natuurlijk ook de BC548 en BC549 gebruiken en eigenlijk tal van vervangers... het is zo'n Popie-Jopie tor.

Maar hier op het strand van Scheveningen ..zijn ze ook aan het Kite-surfen en ik heb bij die jongens wel eens een oude VHC-C camera onder het scherm gehangen... en wat je dan voor opnames krijg.... dus kan er ook nog wel een video zendertje bij

Ga weer zonnen zolang als het kan !! cool

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...