Ga naar inhoud


[Dreambox Alternatief] Alternatief voor Dreambox of HD toch ontvangen op 7000s


Loek2

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zenders van o.a. Film zijn verplaatst naar HD en kan ze daardoor niet meer via de oude 7000s ontvangen.

 

Zonet lees ik een advertentie op Marktplaats (Openbox S9 HD) geen idee of dat was is... Ook het downscalen van hdmi naar scart word hierin genoemd dat HD beelden worden omgezet... Heel handig dacht ik, maar is dat wel zo. Kan dat ook niet met mijn huidige dreambox? Of moet ik toch aan een ander alternatief verzinnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfs als een bekende bij mij aanklopt om support van mij te krijgen op een clonebox, dan is mijn antwoord dat ik dat niet doe. Simpelweg omdat hardwarematig vanalles mis kan zijn met het ding, afgezien nog of de software überhaupt wel installeert/goed werkt. Hoef ik er ook geen verspilde tijd aan te besteden.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze context voegt het aan de beslissing van de TS toe, dat ik niemand aanraad om een clonebox aan te schaffen.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de prijs van een kloongeval kun je ook een Vu solo of ET5000 'scoren'. Wél garantie, toch Enigma2, alle mogelijkheden van een dreambox en niks illegaal. En voor een beetje meer zelfs 2 tuners...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...